سردار سلیمانی مطرح کرد؛

لزوم تشکیل شورای سیاست‌گذاری تامین امنیت بانکی/ توسعه امنیت بانکی با بهره‎مندی مطلوب از ظرفیت موسسات حفاظتی

معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر لزوم تشکیل شورای سیاست‌گذاری تامین امنیت بانکی گفت: توسعه امنیت بانکی با بهره‌مندی مطلوب از ظرفیت موسسات حفاظتی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 11October 2018

لزوم تشکیل شورای سیاست گذاری تامین امنیت بانکی/ توسعه امنیت بانکی با بهره‎مندی مطلوب از ظرفیت موسسات حفاظتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» معاون هماهمنگ کننده ناجا در اولین گردهمایی هم اندیشی پلیس پیشگیری ناجا با مدیران ارشد حراست و حفاظت فیزیکی بانک مرکزی، بانک‌های دولتی، خصوصی و موسسات مالی اعتباری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم، حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان و کارکنان ناجا و خانواده‌های محترمشان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امنیت و آرامش جامعه برابر قانون و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بر عهده نیروی انتظامی است و تأمین امنیت، انضباط و آسایش فردی و عمومی مردم و همچنین صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی رسالت ناجا است، به فضل خدا امروز شاهدیم با همت و مجاهدت نیرو‌های مسلح به ویژه سبزپوشان ناجا امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: علی رغم توطئه دشمنان نظام اسلامی و کشور که همیشه در صدد ضربه زدن هستند با عنایت خداوند و به برکت خون شهدا و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) همه توطئه هایشان ناکام و کور مانده و موفقیت از آن امت اسلامی است.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: لازم می‌دانم از کسانی که در فرآیند حفظ و تامین امنیت در هر کسوتی تلاش و جانفشانی می‌کنند قدردانی نمایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریتی پلیس خاطر نشان کرد: حوزه عمل نیروی انتظامی وسیع است و بیشترین سطح تعاملی و ارتباطی حاکمیت با آحاد جامعه را نیروی انتظامی بر عهده دارد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: براساس این گستردگی و حجم بالای ماموریت، ناجا نیازمند مشارکت سایر بخش‌های دولتی و غیر دولتی و خصوصا مردم در حفظ و تامین امنیت در تمام سطوح می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ناجا هسته اصلی تامین و حفظ امنیت است، گفت: باید همه بخش‌های جامعه چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی پلیس را در این راه کمک کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: تشکیل این گردهمایی در راستای جلب مشارکت و ایجاد تعامل با سیستم بانکی برای تامین و توسعه امنیت فعالیت‌های بانکی و پولی است. برگزاری جلسات منظم و مستمر در این رابطه ضروری است و چنین جلساتی به پلیس و سیستم بانکی کمک خواهد نمود تا برای برقراری امنیت در این عرصه به فهم مشترک برسند.

سردار سلیمانی با اشاره ظرفیت بالای موسسات حفاظتی و مراقبتی عنوان کرد: فعالیت مراکز حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت پلیس است و ظرفیت خوبی برای توسعه امنیت بانکی بوده و ضروریست راهکار‌های مناسبی برای بکارگیری این موسسات در حفظ و تامین امنیت بانک ها، پیش بینی شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه توسعه آموزش برای فعالان سیستم حفاظت فیزیکی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای ارتقاء امنیت چرخه مالی و اقتصادی کشور ضروری است، بیان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی نیروی انتظامی بستر مناسبی برای آموزش فعالان سیستم حفاظت فیزیکی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری است.

بنا بر این گزارش، در خاتمه این مراسم از مدیران و دستاندرکاران حراست و حفاظت فیزیکی بانک‌های دولتی و خصوصی و موسسات مالی اعتباری همکار با پلیس با اهداء لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها