سرلشکر «محمد باقری»:

تجهیزات ضدجاسوسی و ضدامنیتی نیروی انتظامی بسیار ارتقاء یافته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ضدجاسوسی و ضدامنیتی نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و اکنون نسبت به گذشته بسیار ارتقاء یافته است.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 11October 2018

تجهیزات نظامی کشور برای رصد اطلاعاتی مرز‌ها ارتقاء یافته استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: دشمن در حوزه جنگ نرم اقداماتی را در حوزه جاسوسی، اطلاعاتی و امنیتی در پیش گرفته است.

وی با بیان این‌که در جنگ نرم بیشترین تلاش دشمن بر روی حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و دینی متمرکز شده است، افزود: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با این اقدام‌های دشمن خصوصاً در حوزه جنگ نرم وظایفی بر عهده دارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از ارتقا کمی و کیفی تجهیزات نیروی انتظامی برای کنترل مرز‌ها خبر داد و گفت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی در کنار رویکرد جذب عناصر انقلابی و مؤمن در دستور کار قرار دارد و ارتقاء کیفی نیرو‌ها و تجهیزات به لحاظ کیفی و کمی، با سرعت خوبی در حال انجام است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: در بحث تجهیزات تخصصی پلیس هم کار‌هایی خوبی صورت گرفته و تحقیقات تا حد زیادی به نتیجه رسیده است و به تولید انبوه رسیده‌ایم و تجهیزات در اختیار نیرو‌ها قرار گرفته است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم، گفت: رصد فضای مجازی با توجه به سرعت رشد امکانات و فناوری بالایی که دارد، کاری سنگین است.

سرلشکر باقری یادآور شد: تجهیزات ضدجاسوسی و ضدامنیتی نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و اکنون نسبت به گذشته بسیار ارتقاء یافته است.

خاطرنشان می‌شود، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه، از مرز‌های غرب کشور بازدید کرد و در جریان وضعیت آمادگی نیرو‌های مستقر در این منطقه برای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار