رحمانی فضلی در بدو ورود به آنکارا:

تروریسم و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر محور گفت‌وگو با مقامات ترک/ امیدواریم همکاری تهران - آنکارا موجب تقویت امنیت مرز‌ها شود

وزیر کشور با بیان اینکه در نشست هیئت‌های 2 کشور ایران و ترکیه درباره مسائل مرزی، مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت‌وگو خواهیم کرد، گفت: مبارزه با تروریسم از دیگر محور‌های گفت‌وگو با وزیر کشور ترکیه است.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 11October 2018

تروریسم و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر محور گفت‌وگو با مقامات ترک/ امیدواریم همکاری تهران - آنکارا موجب تقویت امنیت مرز‌ها شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» ئزیر کشور در بدو ورود به آنکار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این سفر یک روزه در پاسخ به سفر وزیر کشور ترکیه و هیئت همراه به ایران انجام گرفته است.

وی افزود: در این نشست، درباره مسائل مرزی و بحث مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت و گو خواهیم کرد.

رئیس شورای امنیت کشور تاکید کرد: همچنین در این نشست با وزیر کشور ترکیه در خصوص مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همکاری ایران و ترکیه همواره رو به گسترش بوده است، از افزایش این همکاری‌ها استقبال کرد و گفت: ان شاء الله نتیجه این همکاری‌ها به تقویت امنیت مرز‌ها و اوضاع امنیت داخلی هر دو کشور بیانجامد.

بنا بر این گزارش در این سفر، استاندار آذربایجان غربی و جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار