حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«سوءمدیریت» عامل مشکلات کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مشکل اقتصادی در کشور نداریم، گفت: عامل مهمی که باعث می‌شود وضعیت معیشتی و اقتصادی ما دچار مشکل شود، عدم مدیریت صحیح اقتصاد است.
کد خبر: ۳۱۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 12October 2018

حجت‌الاسلام «مجید ناصری‌نژاد» عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی که بنیاد خانواده‌ها را با خطر مواجه کرده است، باید از اولویت‌های اقدامات مسوولان باشد، اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت باید قبل از رخداد‌ها و گرانی‌های اخیر وارد عمل می‌شد تا امروز ما شاهد بی‌ثباتی در بازار‌های ارز و سکه نباشیم؛ لذا عدم انگیزه و اراده برخی از مسوولان باعث شد تا چنین وضعیتی در کشور ایجاد شود.

حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد در ادامه افزود: مگر چه اتفاقی در کشور رخ داد تا در یک لحظه ما با چنین افزایش قیمت‌هایی در بازار‌های داخلی رو به رو شدیم؟ آیا از کشور‌های بیگانه به ما شبیخون زدند؟ آیا جز این است که عدم پیگیری برخی از مسوولان وضعیت اقتصادی را به این روز انداخته است؟

نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان محار بحران در بازار‌های ارز، سکه و خودرو با پیش‌بینی و مدیریت تیم اقتصادی دولت ممکن بود، تصریح کرد: امروز کشور‌های فراوانی هستند که دچار چالش‌های اقتصادی شده‌اند، اما مدیریت صحیح، عزم و اراده دولتمردانشان باعث کاهش مشکلات معیشتی مردمانشان شده است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان سوریه که بر اثر تجاوز تروریست‌های تکفیری داعش ایجاد شده است، گفت: سوریه با تمام گرفتاری‌هایش، کم بود و مشکل ارزی ندارد. آیا در کشور ما جز اینکه اعلام شد آمریکا دیگر در برجام حضور ندارد، اتفاق خاصی رخ داده است؟ چرا باید با چنین مشکلات اقتصادی مواجه باشیم؟ هنوز که تحریم‌های آمریکایی‌ها اعمال نشده است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: ما در کشور مشکل اقتصادی نداریم، عامل مهمی که باعث می‌شود وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل شود، عدم مدیریت صحیح اقتصادی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار