جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع):

دشمنان در حال فروپاشی هستند

سردار حمید اباذری گفت: دشمنان در حال فروپاشی و شکسته شدن هستند که این فروپاشی به برکت مبارزات شهدا از جمله شهدای خلیج فارس است.
کد خبر: ۳۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 11October 2018

«نادر مهدوی»، سربازی در گهواره خفته «امام خمینی (ره) »بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «حمید اباذری» جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در سی و یکمین سالروز شهادت شهدای سرافراز خلیج‌فارس اظهار داشت: شجاعت‌  و رشادت های  شهدا باعث سربلندی انقلاب اسلامی شد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان این که از روستای کوچک هم  می شود بزرگ‌ترین قدرت‌های جهانی را به چالش کشید، گفت: استان بوشهر شهدایی همچون «رئیسعلی دلواری» اسطوره مبارزه با استعمار و نادر مهدوی و توسلی ها را پرورش داده است.

اباذری به دستگیری تنفگداران آمریکایی در آب های نیلگون خلیج فارس اشاره کرد و افزود: پس از 29 سال مجدداً رزمندگان این خطه هیمنه شیطان بزرگ در جزیره فارسی را شکستند و حماسه  ای دیگر آفریدند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان این که تمام هزینه های که دشمن برای نابودی و بر اندازی نظام به کار برد به نفع ملت تمام شد، گفت: امروز قدرت جمهوری انقلاب اسلامی زبان زد خاص و عام شده است و دشمنان می دانند که جمهوری اسلامی راه‌حل نظامی ندارد.

وی با تأکید بر این که کشور ایران کشوری ثروتمند است و مشکلات اقتصادی حق مردمانی که تا امروز ایستاده اند نیست، گفت: برخی مسائل بخاطر بی تدبیری رخ می دهد.

اباذری با اشاره به عواقب قرار داد FATF و گله مندی مردم از تصویب این لایحه گفت: دشمنان در حال فروپاشی و شکسته شدن هستند که این فروپاشی به برکت مبارزات شهدا از جمله شهدای خلیج فارس است.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) خاطر نشان کرد:اگر به تاریخ تولد شهدا نگاهی کنید مشاهده می کنید پیش بینی امام که فرمودند: «سربازان من در گهواره‌ها هستند» را به دیده نظاره می کنید می بینید که «نادر مهدوی‌ها» در گهواره بودند و از انقلاب امام راحل دفع کردند.

وی با بیان این که امروز به برکت خون شهدای خلیج‌فارس هیمنه استکبار شکسته شد اظهار داشت: ترس استکبار جهانی از انقلاب اسلامی مرهون خون شهید مهدوی‌هاست که سبب عقب راندن استکبار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها