مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری کشور:

در صحنه اقتصادی نیاز به مدیریت جهادی از جنس دفاع مقدس داریم

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری کشور با بیان اینکه وزارت تعاون، حدود ۳۶ درصد اقتصاد کشور را مدیریت می‌کند، گفت: در صحنه اقتصادی نیاز به مدیریت جهادی از جنس دفاع مقدس داریم.
کد خبر: ۳۱۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 11October 2018
در صحنه اقتصادی نیاز به مدیریت جهادی دفاع مقدسی داریمبه گزارش دفاع پرس از ساری، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری کشور پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج سازمان‌های تابعه با اشاره به شکل‌گیری بسیج با بیان اینکه موفقیت جنگ پس از سازماندهی بسیج و استفاده از ظرفیت‌های مردمی با هم‌افزایی ارتش و سپاه ایجاد شد، اظهار داشت: در آن سال‌ها که توانمندی‌های زیادی نداشتیم با رهبری مدبرانه امام (ره) جنگ را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
 
وی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و بیان اینکه ما در حوزه‌های مختلف اعم از امنیتی، سیاسی و اجتماعی این شعار را تحقق بخشیدیم و در مولفه‌های قدرت توانستیم خود را اثبات کنیم، گفت: ما اکنون الگوی منطقه و جهان اسلام هستیم، اما در جنگ اقتصادی علی‌رغم تمامی زحمات، نتوانستیم استقلال خود را حفظ کنیم که با یک شوک اقتصادی و تحریم کوچک دچار مشکل می‌شویم.
 
رعیتی‌فرد با اشاره به انتخاب شعار سال‌های اخیر توسط رهبری با موضوعات مرتبط با اقتصاد، گفت: ایشان با بینش خویش، متوجه شدند که پاشنه آشیل ما اقتصاد است و دشمن همه تلاش خود را در حوزه اقتصاد به کار خواهد برد.
 
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، حدود ۳۶ درصد اقتصاد کشور را مدیریت می‌کند، بر تلاش ویژه این بخش تأکید کرد و افزود: باید به دوران دفاع مقدس باز گردیم، فرماندهان ما در دفاع مقدس پیشرو بودند و مدیریت جهادی می‌کردند اما آیا اکنون در صحنه اقتصادی چنین مدیریتی انجام می‌شود؟
 
این مسئول با توجه به گستره قدرت حوزه نظامی کشور، این امر را ناشی از مدیریت جهادی و نگاه به داخل برشمرد و بر تلاش در حوزه اقتصادی و وجود توانایی در این حوزه اشاره کرد و افزود: ما امروز در صحنه اقتصادی و رسانه با جنگ تمام عیار مواجه‌ایم و دشمن تلاش دارد تا به مولفه‌های قدرت، امنیت و احساس امنیت ما آسیب برساند و ما نیز باید تلاش بیشتری کنیم تا رضایت مردم را کسب کرده و نگذاریم عقبه مردمی نظام را از آن جدا کنند.
 
رعیتی‌فرد با بیان اینکه امروز، در جنگ نرم، رسالت بسیج سنگین‌تر است، بر بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی برای مقابله با دشمن تأکید کرد و با بیان اینکه هر کسی که دل در گرو انقلاب، نظام و ولایت داشته باشد، بسیجی است، افزود: امروز باید انقلابی، غیرانقلابی و ضد انقلابی را مشخص کینم و دیگر اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، چپ و راست مهم نیست و برای گذر از این شرایط، باید با همه ظرفیت‌ها وحدت ایجاد کنیم.
 
مسئول سازمان بسیج جامع کارگری و کارخانجات کشور، با بیان اینکه بسیج برای کمک به دولت آماده است، گفت: در جنگ نظامی، فرمانده سپاه و ارتش بود و در حوزه اقتصادی نیز فرمانده دولت است و همه باید لباس جنگ اقتصادی بپوشیم و کمک کنیم و روحیه جهادی و منش بسیجی را گسترش دهیم تا از این برهه حساس بگذریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها