امام جمعه موقت یاسوج:

FATF تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه تحریم‌های آمریکا نیست

حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» با اشاره به تصویب لایحه CFT توسط مجلس، گفت: با تصویب این لایحه و پیوستن به FATF هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران از لیست سیاه تحریم‌های آمریکا خارج شود.
کد خبر: ۳۱۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 12October 2018

FATF تضمینی برای خروج ایران از لیست تحریم‌های سیاه آمریکا نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به دوم صفر، روز ورود کاروان عاشورا به «شام»، اظهار داشت: اهل بیت (ع) سختی‌های زیادی را در شام تحمل کردند، اما توانستند پیام‌رسان خوبی برای قیام عاشورا باشند.

وی در ادامه به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و افزود: استاندارد تضمین‌کننده سلامت و کیفیت کالاست؛ بنابراین تولیدکنندگان در سطح ملی و استانی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه مرور مناسبت‌های تقویمی کشور با اشاره به سالروز تشکیل عقیدتی و سیاسی ارتش، بیان کرد: اجرای شریعت اسلامی و مباحث عقیدتی و سیاسی نقش مؤثری در تربیت جوانان در نیروهای مسلح دارد و امام (ره) هم همواره توصیه می‌کردند که نیروهای مسلح نباید از مسیر اسلام خارج شوند.

حسینی‌صدر عنوان کرد: در میادین نبرد به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس هم دیدیم که استحکام عقیدتی بود که ما را پیروز می‌کرد، نه سلاح‌های مدرن؛ چرا که ما در آن دوران به لحاظ تجهیزات نظامی عقب بودیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری تجمع 100 هزار نفری بسیجیان تهران در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این همایش که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، فرمودند که دشمنی آمریکا با ایران به‌ دلیل شعار مرگ بر آمریکا نیست؛ آنها از اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناراحت هستند که منافع‌شان را به خطر انداخته است.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا و ترویج این تفکر که راهی جز برقراری رابطه با آمریکا وجود ندارد را خیانت به نظام، انقلاب و کشور عنوان کردند، گفت: همان طور که رهبری فرمودند رسانه‌های تحت کنترل دشمن می‌توانند از سلاح‌های شیمیایی دوران جنگ مخرب‌تر باشند که باید توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

وی همچنین با اشاره به تصویب لایحه CFT توسط مجلس بیان کرد: تعداد زیادی از نمایندگان با این لایحه مخالف بودند و علت این که بقیه موافقت کردند بهانه ندادن دست دشمنان و کاهش فشار دشمنان بر کشور بود‌، اگرچه با تصویب این لایحه و پیوستن به FATF هیچ تضمینی هم وجود ندارد که ایران از لیست سیاه تحریم‌های آمریکا خارج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها