حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت خبر داد؛

رونمایی از پهپاد جدید ارتش در آینده نزدیک

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طی روز‌های آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد؛ این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دشمن ما را تحریم کرده است.
کد خبر: ۳۱۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 12October 2018

رونمایی از پهپاد جدید ارتش در آینده نزدیکبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» در آستانه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس قم اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دین‌مدارانه بود که رهبری این انقلاب را امام خمینی (ره) از تربیت‌یافتگان حوزه و مکتب امام صادق (ع) بر عهده داشتند و امروز به برکت انقلاب و حضور سفیران حوزه علمیه در ارتش جمهوری اسلامی، شاهد گسترش فضای معنوی در این نیرو هستیم.

وی ادامه داد: در ایام اعتکاف بیش از ۲۰ هزار نفر از نیرو‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مساجد معتکف شدند و هزار وعده نماز جماعت به صورت همزمان در پایگاه‌های ارتش برگزار می‌شود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رهبر معظم انقلاب دانشگاه افسری امام علی (ع) را فیضیه ارتش معرفی کردند.

وی ادامه داد: دشمن بداند که جان خود را در راه امام حسین (ع) فدا خواهیم کرد و چنین مکتبی شکست نمی‌خورد؛ نظام جمهوری اسلامی با اتکا به همراهی و وحدت مردم در چهار دهه اخیر از گردنه‌های مختلف عبور کرده و امروز نیز از تحریم‌های اقتصادی دشمن عبور می‌کند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه عنوان کرد: طی روز‌های آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دشمن ما را تحریم کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب با پیروزی خود به دنیا ثابت کرد که می‌توان با دست خالی و توکل به خدا، پیچیده‌ترین تشکیلات استکبار را شکست داد، دشمنی دشمنان اسلام و ایران با پیروزی انقلاب اسلامی با کشورمان آغاز شد.

جلیلی صفت ادامه داد: دشمنانی که برای کشورمان رجزخوانی می‌کنند، فراموش کردند که ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار را به اسارت گرفت.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یک روز پس از شروع جنگ تحمیلی، ۱۴۰ فرونده جنگنده ارتش کشورمان، مراکز مهم و پایگاه‌های دشمن بعثی را بمباران کردند و این اقدام محاسبات دشمن را به هم ریخت.

وی با اشاره به عاقبت حمله به ایران اظهار داشت: اگر استکبار و دشمنان ما دست از پا خطا کنند، نیرو‌های نظامی کشورمان همه زرادخانه‌های صهیونیست‌ها را با موشک‌های مختلف نشانه خواهند گرفت و این از برکت انقلاب است.

جلیلی صفت با تشریح وضعیت ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ضد‌انقلاب داخلی پس از پیروزی انقلاب به صورت حساب شده شعار انحلال ارتش را سر دادند و هدف این افراد از بین بردن توان نظامی و دفاعی ایران بود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شناخت و بصیرت خود بر استمرار فعالیت ارتش تاکید کردند، که این اقدام، همه معادلات سیاسی دشمن را به هم ریخت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار