امام‌ جمعه الشتر:

باید با وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت فقیه، 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم

حجت الاسلام «سید سجاد موسوی» گفت: باید با وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت فقیه و با صبر و استقامت و کمک به دولت ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم.
کد خبر: ۳۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ - 12October 2018

باید با وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت فقیه، 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید سجاد موسوی» در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: محرم و صفر سند مظلومیت و حقانیت اهل بیت (ع) است. 

وی گفت: بعد از وجود نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) دشمنان اسلام و موقعیت طلبان در صدد ضربه زدن به اسلام و مخالفت با اهل بیت (ع) بودند اما خاندان رسالت از اسلام دفاع و اسلام را زنده نگه داشتند و با شهادت و تقدیم جان خود بیان کردند که در اسلام هیچ بن بستی وجود ندارد. 

امام جمعه الشتر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند که دشمن می خواهد اسلام و ملت ایران را به بن بست برساند تا هیچ راهی جز سازش با آمریکا وجود نداشته باشد؛ اما دشمنان این آرزوی خود را به گور می برند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کشور برخوردار از جوانان متعهد و متخصص است و باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه مقابله با نقشه های دشمن، توجه به عظمت ایران اسلامی و اقتدار آن و شکست ناپذیری این ملت است که هم به شهادت و هم به صبر باور  و اعتقاد دارند، افزود: گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن راه حل مقابله با دسیسه های آنان است.

امام جمعه الشتر حفظ وحدت و همدلی و یکپارچگی در این ۴۰ سال را از عوامل سربلندی ملت ایران دانست و گفت: درصد کمی از گرانی ها به دلیل فشار اقتصادی آمریکا است و جنگ روانی که اتفاق افتاده است عامل اصلی بروز گرانی بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه همه باید با وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت فقیه و با صبر و استقامت و کمک به دولت ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم، تصریح کرد: دشمنان اسلام یکی پس از دیگری ساقط می شوند و این آرزو را به گور خواهند برد که جمهوری اسلامی ساقط شود؛ ما از این پیچ اقتصادی عبور خواهیم کرد و با فرماندهی کل قوا همه دسیسه ها نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها