آذری‌جهرمی مطرح کرد؛

سهم عظیم نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت/ نقش پلیس در جنگ اقتصادی و برخورد با مفسدان اقتصادی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با فرمانده ناجا در ستاد فرماندهی این نیرو با بیان اینکه ناجا در تأمین و توسعه امنیت سهم و نقش عظیمی دارد، گفت: پلیس امروز در عرصه جنگ اقتصادی با برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.
کد خبر: ۳۱۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 13October 2018

سهم عظیم نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت/ نقش پلیس در جنگ اقتصادی و برخورد با مفسدان اقتصادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و «محمدجواد آذری‌جهرمی» دیدار و گفت و گو کردند.

«محمدجواد آذری‌جهرمی» در این نشست اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند است و تا زمانی که از انسان گرفته نشود، انسان قدر و ارزش آن را نمی‌داند.

وی با اشاره به سهم و نقش عظیم نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت عنوان کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت، به خوبی در همه حوزه ها اعم از مرزها، فضای مجازی، حوزه اصناف و ... ایفای نقش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: فرماندهان و کارکنان ناجا پاسداران امنیت کشور هستند و ما قدردان مجاهدت‌های پلیس خدمتگزار هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: امروز شاهدیم نیروی انتظامی در عرصه جنگ اقتصادی با دشمن و برخورد مقتدرانه با مفسدان اقتصادی به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: از فرمانده ناجا و همکارانشان تشکر ویژه‌ای داریم که همواره به دولت برای تأمین نیازمندی‌های مردم و امنیت کشور کمک و پشتیبانی می‌کنند.

 آذری‌جهرمی در ادامه با اشاره به رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا بیان کرد: «تمبر» نماد فرهنگی است و شاید رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته ناجا کوچک‌ترین اقدامی است که برای قدردانی از سبزپوشان نیروی انتظامی صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار