سردار حمیدی اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد خودرو‌های ترانزیت از سه مرز غربی در ایام اربعین/ کاهش حوادث رانندگی در اربعین سال گذشته

رئیس پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد خودرو‌های ترانزیت از سه مرز غربی در ایام اربعین خبر داد و گفت: مرخصی برای رانندگان تاکسی‌های ون و رانندگان سایر تاکسی‌های شهری از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان ممنوع است.
کد خبر: ۳۱۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 14October 2018

حمیدیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راه کشور صبح روز یکشنبه در نشست اعضای کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین با بیان اینکه سال گذشته وضعیت تردد در شهر مهران مانند سال قبل از آن بود، ولی در شلمچه و چذابه تردد‌ها افزایش یافت، اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حوادث رانندگی در اربعین پارسال کاهش داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلیه عملیات‌های عمرانی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان ممنوع است، گفت: صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل و نقل بجز مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدأ در طول طرح اربعین تشدید می‌شود؛ همچنین تردد خودرو‌های ترانزیت در زمان اجرای طرح اربعین از سه مرز غربی ممنوع است.

سردار حمیدی افزود: تمامی نیرو‌های امدادی، خدماتی و پلیس از ۲۸ مهرماه تا پایان طرح در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: مرخصی برای رانندگان تاکسی‌های ون و رانندگان سایر تاکسی‌های شهری از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان ممنوع است. همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری فاقد مجوز اجازه تردد در نقاط مرزی را ندارند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار