عبداللهی خبر داد؛

اختصاص ۴۰۰ هزار هکتار پارکینگ در مرزهای غربی برای زائران اربعین

معاون شهری وزارت کشور گفت: در چهار مرز مجاز امسال ۴۰۰ هزار هکتار زمین برای پارک خودرو‌های زائران اربعین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 14October 2018

اختصاص 400 هزار هکتار زمین برای پارک خودروها در مرز‌ها به مناسبت اربعینبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عبداللهی» معاون شهری وزارت کشور صبح روز یکشنبه در نشست اعضای کمیته هماهنگی سفر‌های اربعین اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته چهار مرز برای تردد زائران اربعین مورد بازدید قرار گرفته است و پل مهدی‌آباد در مرز مهران تا شروع مراسم به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۸۲ کیلومتر از جاده‌ها در چهار پایانه مرزی زیر بار ترافیکی می‌رود و در چهار مرز مجاز امسال ۴۰۰ هزار هکتار زمین برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

عبداللهی گفت: امسال برای آسان‌تر پیدا کردن خودرو‌ها توسط زائران، پارکینگ‌ها با ستون‌هایی شماره‌گذاری شده است.

وی گفت: در تمام ۴۰۰ هزار هکتار پارکینگ با کمک شرکت نیرو لامپ روشنایی نصب شده است تا امنیت خودرو‌ها تامین شود.

معاون شهری وزارت کشور بیان کرد: در حوزه اتوبوس‌رانی هزار و ۸۵۵ دستگاه اتوبوس در حوزه درون‌شهری برای جابجایی زائران بکار گرفته می‌شود. همچنین با هماهنگی بانک مرکزی دستگاه‌های دریافت پول و‌ «ای. تی.‌ ام» در مرز‌ها به کار گرفته می‌شود.

وی گفت: سال گذشته هزینه پارک خودرو‌ها در پارکینگ‌ها برای هر شب پنج هزار تومان بود و امسال هنوز نرخ جدید تعیین نشده است.

عبداللهی ادامه داد: به جز پارکینگ مرز مهران، امسال بیشتر پارکینگ‌ها آسفالت شده است؛ به همین دلیل، برای اینکه در روز‌های آینده پیش‌بینی بارش باران وجود دارد، از شهر‌های معین درخواست شده که جرثقیل به این مرز اعزام شود.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها