امام جمعه اسدآباد:

شهید «فهمیده» به عنوان اسطوره تاریخی برای جوانان موجب مباهات است

امام جمعه اسدآباد گفت: امروز در جای جای جهان شهید «محمدحسین فهمیده» را به عنوان اسطوره تاریخی می‌شناسند که برای جوانان کشور ایران اسلامی موجب مباهات است.
کد خبر: ۳۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 28October 2018

شهید «فهمیده»، اسطوره تاریخبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه اسدآباد در مراسم زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی آموزشگاه شهید خسرو آزرمی به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: باید این دانایی و آگاهی را از شهدایی چون شهید فهمیده‌ها فراگرفت و در سه جهت خودسازی، سلامت جسمانی و علم و دانش حرکت کرد چرا که فکر معنوی و روح بلند در کنار صحت جسم انسان را به بالاترین مدارج و موفقیت‌ها نائل خواهد آورد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه باید یاد شهادت‌طلبی و ایثارگری‌های شهدا را گرامی بداریم، افزود: افتخار همه ما مسلمانان بر این پایه قرار گرفته که دنباله‌رو امام حسین (ع) هستیم و امروز بعد از گذشت 3 قرن هنوز هم در جای جای جهان این امام بزرگوار دارای عزت و آبرو بوده و در قلب جهانیان جای دارد.

وی ادامه داد: امروز میلیون‌ها نفر در راهپیمایی اربعین حسینی با گذشت قرن‌ها هنوز هم پیام امام حسین (ع) را به جهان می‌رسانند که این امر نشان از معجزه خدایی است و اگر خدا بخواهد خون بر شمشیر پیروز خواهد بود.

حسینی‌مجد تصریح کرد: دوران دفاع مقدس ایران اسلامی نیز نمونه بارزی از معجزه الهی بود که ملت کشور ایران با دست خالی در برابر صدام و 80 کشور حمایت‌کننده از صدام از دین، ولایت، امام و ایده‌های امام خمینی ایستادگی کردند.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه راه امام حسین (ع) همواره ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که ظلم و کفر وجود داشته باشد، ظلم‌ستیزی دوستداران امام حسین (ع) نیز در تمامی جهان ادامه خواهد داشت و چراغ ظلم‌ستیزی به تأسی از ایشان خاموش نخواهد شد.

در پایان زنگ مقاومت و ایثار و پیروزی آموزشگاه شهید خسرو آزرمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و دانش‌آموزان این مدرسه نواخته شد.

شهرستان اسدآباد دارای 67 دانش‌آموز شهید والامقام بوده که شهید محمدرسول رضایی 13 ساله از جمله شهدای دانش‌آموز این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها