فراهانی در جلسه شورای شهر:

وجود مشکلات جدی در حوزه درآمد شهرداری‌ها/ کاهش هزینه اداره شهر باید مطالبه مردم باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در بازدید از ۱۵ منطقه شهرداری شهر تهران شاهد مشکلات جدی در حوزه درآمد شهرداری‌ها بودم، گفت: شهروندان باید از شهرداری و شورای شهر مطالبه کنند که هزینه اداره شهر کاهش یابد.
کد خبر: ۳۱۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ - 06November 2018

کاهش هزینه اداره شهر باید مطالبه مردم باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مجید فراهانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح سه شنبه در جلسه این شورا با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های اداره شهر باید یک مطالبه شود، اظهار داشت: شهروندان باید از شهرداری و شورای شهر مطالبه کنند که هزینه اداره شهر کاهش یابد؛ زیرا در صورتی که مطالبه‌ای وجود نداشته باشد، هزینه اداره شهر بالا می‌رود.

وی در ادامه گفت: باید سرمایه گذاری در شهر تهران مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار گیرد و باید به این توجه کرد که در سال‌های گذشته هیچ‌گونه سرمایه گذاری در شهر تهران انجام نشده است که این یک زنگ خطر است.

فراهانی با بیان اینکه در بازدید از ۱۵ منطقه شهرداری شهر تهران شاهد مشکلات جدی در حوزه درآمد شهرداری‌ها بودم، عنوان کرد: برای حل مشکلات شهرداری، باید یک شهردار توانمند برای حل مشکلات تهران انتخاب شود تا با برنامه بتواند مشکلات شهر را برطرف کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار