نامه پاسدار شهید مرتضی عباسی مقانکی/ شما را به تقوا و صبر در امور سفارش می‌کنم

پاسدار شهید «مرتضی عباسی مقانکی» در نامه خود آورده است: «شما را به تقوا و صبر در امور و اطاعت و نماز وصیت و سفارش می‌کنم هر راهی غیر راه خدا و هر قدرتی غیر او باطل و ضعیف و بی‌معناست.»
کد خبر: ۳۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 09November 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مرتضی عباسی مقانکی» در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی همواره در تظاهرات و راه‌پیمایی‌ها علیه رژیم پهلوی شرکت می‌کرد. مرتضی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید مرتضی عباسی مقانکی

تصویر نامه پاسدار شهید «مرتضی عباسی مقانکی»

نامه پاسدار شهید مرتضی عباسی مقانکی

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت خانواده عزیز گرامیم سلام عرض می‌نمایم و امیدوارم که حال همگی شما خوب باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید، فرزند حقیر شما به لطف حضرت حق خوب می‌باشد.

راستی در اینجا چند روز پیش حاج آقا مصطفوی را دیدم و سلام علیک کردیم حالا شاید بیاید و به شما بگوید، در هر صورت جایم خوب است حتی در اطاقمان هم کولر داریم. خلاصه پرونده پاسدار وظیفه‌ای‌ام را امروز، فردا، جواب می‌دهند. ان‌شاء‌الله که موفق خواهم شد. از قول من به همه آشنایان و فامیل سلام برسانید.
به پرویز و بهروز و سهیلا خانم، سعید آقا، (ناخوانا) و مونا خانم و علی آقا و اعظم و مجید و منیر و همه و همه و مخصوصاً اکرم سلام برسانید. اگر نامه‌هایم دیر به دیر به دستتان می‌رسد نگران نباشید، نامه‌هایم را به همان آدرسی که در نامه قبل برایتان فرستادم بفرستید در نهایت شما را به تقوا و صبر در امور و اطاعت و نماز وصیت و سفارش می‌کنم هر راهی غیر راه خدا و هر قدرتی غیر او باطل و ضعیف و بی‌معناست.
فرزند حقیر شما مرتضی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار