سردار حسین اشتری:

آرامش و آسایش امروزمان حاصل ایثار شهداست

فرمانده نیروی انتظامی گفت‌: امنیت، آرامش و آسایش‌‌ امروز ایران اسلامی ‌را از ایثار و فداکاری شهدا داریم و مدیون ‌شهدای ‌والا‌مقام هستیم.
کد خبر: ۳۱۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ - 08November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «حسین اشتری» صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «سید نورخدا موسوی»  در خرم آباد، در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: شهادت «سید نور خدا موسوی» را خدمت خانواده معزز و محترم این شهید، مردم و همکارانم در استان و سراسر کشور تسلیت عرض می‌کنم.

 وی گفت: شهید «سید نور خدا موسوی» 10 سال پیش در مصاف با اشرار در منطقه «لار» سیستان و بلوچستان به درجه جانبازی نائل آمد و پس از 10 سال در در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) اسلام و شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) به شهادت رسید که این اتفاق در چنین ایامی مزد صبر واستقامت این عزیز بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: ما باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم چرا که امنیت، آرامش و آسایشی که امروز داریم مدیون این شهدای بزرگوار و والا‌مقام هستیم.

وی  با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت کشور است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم و آنچه وظیفه ماست برای امنیت این کشور، تحت لوی فرماندهی معظم کل قوا هر چه بیشتر و بهتر خدمتگزار این مردم عزیز، ولایت‌مدار و شهید‌پرور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار