امام جمعه موقت یاسوج:

هدف آمریکا اسلام‌ستیزی و کشتار مسلمانان جهان است

حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی اعظم» گفت: آمریکا خود را داعیه‌دار طرفداری از حقوق بشر می‌داند در حالی که میلیاردها دلار اسلحله و تجهیزات نظامی به عربستان و امارات می‌فروشد و هدف آن از این کار اسلام ستیزی و کشتار مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۳۱۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 09November 2018

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی اعظم» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال باورزدایی از مسلمانان بودند و پیوسته با روش‌های مختلف از جمله فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن لحظه‌ای دست از دشمنی با انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام بر نمی‌دارد، عنوان کرد: هدف اصلی آن‌ها از این اقدام زیر سوال بردن باورها و اعتقادات دینی مسلمانان بوده و نباید تحت تاثیر این سخنان و مطالب قرار گرفت.

موسوی‌اعظم ابراز کرد: آمریکا خود را داعیه‌دار طرفداری از حقوق بشر می‌داند در حالی که میلیاردها دلار اسلحله و تجهیزات نظامی به عربستان و امارات می‌فروشد و هدف از این کار اسلام ستیزی و کشتار مسلمانان جهان است.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا نیز هم اکنون جنایت‌های غیر انسانی و ضد بشری در کشورهای اسلامی یمن، سوریه، عراق و لبنان توسط آمریکا و متحدانش در حال ارتکاب است.

موسوی‌اعظم با اشاره به ربیع الاول سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه گفت: این هجرت اهمیت زیادی داشت به طوری که به عنوان مبدا تاریخ اسلام نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در این شب حضرت علی(ع) با فداکاری و جانفشانی در بستر پیامبر خوابید تا جان نبی مکرم اسلام حفظ شود و به همین دلیل اقدام مهمی بوده که سبب گسترش، حفظ و صیانت دین مبین اسلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار