وزیر راه و شهرسازی:

عدم همراهی با استکبار جهانی افتخاری برای کشور ما محسوب می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: عدم همراهی با استکبار جهانی افتخاری برای کشور ما محسوب می شود؛ زیرا بسیاری از کشورها توان ایستادگی در برابر استکبار را ندارند و مرز بین تسلیم و سازش و پیروزی مقاومت را به خوبی درک می‌کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 06December 2018

عدم همراهی با استکبار جهانی افتخاری برای کشور ما محسوب می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم تودیع و معارفه بیست و سومین استاندار مازندران و جلسه شورای اداری که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، از مردم مازندران به عنوان مردم فهیم، با بصیرت و انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: داشتن ارتباط مستمر با مردم بابرکت و راهگشا خواهد بود و نباید از ارتباط با مردم دریغ کنیم.

اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های حمل و نقل استان بسیار ضعیف است و با بودجه دولت قابل ترمیم نیست، افزود: به این دلیل در قالب بودجه ماده ۹۸، تدابیر ویژه‌ای در لایحه بودجه لحاظ شده تا با توانمندی مردم و بخش خصوصی، برای توسعه زیرساخت‌های ظرفیت سازی کنیم.

وی افزود: همچنین در تعاملات با دریای خزر، یکی از محورها در کریدور شمال - جنوب، دریای خزر و مازندران است و امیدواریم مازندران نقش خود را به شایستگی ایفا کند.

وزیر راه و شهرسازی به حوزه مسکن و شهرسازی اشاره و اضافه کرد: مازندران را باید کلانشهر دید و طرح ویژه مازندران در شورای عالی شهرسازی تصویب شده و همگرایی شهرها در این طرح ویژه مدنظر قرار می‌گیرد.

استاندار سابق مازندران رونق شهرسازی و ساخت و ساز را با متولوژی جدید در استان مازندران قابل تحقق دانست و با بیان اینکه تلاش و کوشش جهادی و کار بی منت باید تداوم یابد، اظهار داشت: وظیفه داریم در کسوت خدمتگزاری وظایف خود را به صورت ویژه دنبال کنیم.

وی اثربخشی مدیریت جهادی را نیاز امروز و کنونی کشور دانست و گفت: دشمن با همه امکانات به جنگ کشور ما آمده و همه شریان‌ها و ظرفیت‌ها را در همه ابعاد مورد توجه قرار داده، اما پرچم ایران با افتخار برافراشته شده است.

اسلامی یادآور شد: عدم همراهی با استکبار جهانی افتخاری برای کشور ما محسوب می‌شود زیرا بسیاری از کشورها توان ایستادگی در برابر استکبار را ندارند و مرز بین تسلیم و سازش و پیروزی مقاومت را به خوبی درک می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تکیه برظرفیت‌های درونی و استفاده از فرصت‌ها و مردم را در مدار فعالیت ها قراردادن را اصلی مهم دانست و گفت: مردم مازندران درپای کار بودن سرآمد هستند و باید مازندران را به اوج افتخار تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه و سند توسعه اقتصاد مقاومتی در مازندران متذکر شد: برای توسعه استان ریل گذاری شده و باید همدلی و انسجام برای توسعه استان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار