در پیام سرپرست استانداری فارس به مناسبت ۱۶آذر، روز «دانشجو» مطرح شد؛

«16آذر» نشان داد مردم ایران جز احترام و عزت را نمی پذیرند

سرپرست استانداری فارس گفت: روز دانشجو نشان دهنده روح انقلابی، میهن پرستی و استقلال طلبی ملت ایران است و نشان داد ایرانیان ملتی هستند که جز احترام و عزت را نمی پذیرند.
کد خبر: ۳۲۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 06December 2018

به گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، متن پیام«یداله رحمانی» به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانفشانی سه دانشجوی دانشگاه تهران در شانزدهم آذرماه سال 1332 ، نشان دهنده روح انقلابی، میهن پرستی و استقلال طلبی ملت ایران است که در حرکت شجاعانه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان متبلور شد و نشان داد ایرانیان ملتی هستند که جز احترام و عزت را نمی پذیرند.

امروز پس از گذشت 65 سال، آن «سه شعله فروزان» همچنان گرم و نورانی است. شعله هایی که الهام بخش غرور و عزت آفرینی جامعه دانشگاهی ماست.

حرکت رو به جلوی ملت ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیانگر به ثمر نشستن آرمان های شهدای 16 آذر و ایثار و از خودگذشتگی ملت رشید و شهیدپرور ایران است. اکنون لازم است همه دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان سرمایه های گران سنگ ایران زمین با حفظ روحیه امید، شور و نشاط دانشجویی برای پاسداری از دستاوردها و تحقق اهداف بلند و متعالی ملت ایران و پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان بیش از گذشته تلاش و اهتمام داشته باشند.

اینجانب 16 آذرماه، روز دانشجو، روز بیداری، عدالت خواهی و ظلم ستیزی را به همه دانشجویان گرامی و دانشگاهیان عزیز تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه تلاشگران عرصه علم و دانش را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

یداله رحمانی

سرپرست استانداری فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها