سردار نقدی:

دشمنان با جنجال رسانه‌ای می‌خواهند گرفتار تدبیرسازی‌های غلط شویم

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: دشمنان می‌خواهند با سحر رسانه‌ای و دروغ ما را سرگرم کنند به همین خاطر یک موضوع محلی را با جنجال رسانه‌ای و استفاده از شبکه‌های مجازی به موضوع ملی تبدیل می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ - 06December 2018

دشمنان با جنجال رسانه‌ای می‌خواهد گرفتار تدبیرسازی‌های غلط شویمبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در جمع بسیجیان ناحیه مقداد تهران درباره دستاورد‌های انقلاب اظهار داشت: چند هزار سال مردم ایران به دلیل وجود حکومت شاهشاهی در کشورمان، با استبداد مواجه بودند حتی در زمان «انوشیروان» که از آن به عنوان عادلترین شاهان ایران نام برده می‌شود، قیام مردم علیه نظام طبقاتی و ظلم را با شدید‌ترین وجه سرکوب می‌کند به نحوی که دستور می‌دهد ۸۰ هزار نفر از مخالفان را گردن بزنند.

وی افزود: این نشان می‌دهد شاهان ایران، یک از دیگری جنایتکارتر بودند و به دلیل همین رفتار پادشاهان بود که مردم انگیزه‌ای برای مقابله با دشمنان خارجی نداشتند؛ به همین جهت یونانی‌ها توانستند در اواخر حکومت هخامنشیان به ایران حمله کرده و با شکست هخامنشیان ۲۳۰ سال در ایران حکومت کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه چند هزار سال مردم به دلیل حکومت شاهان آزادی نداشتند، ادامه داد: در رژیم پهلوی فساد مالی رسمی بود به نحوی که اگر قرار بود موسسه اقتصادی شکل بگیرد، ۱۵ درصد سهام آن برای خاندان پهلوی بود، زیرا با این کار صاحب موسسه از پرداخت عوارض، مالیات و ... معاف می‌شد؛ اما انقلاب آن وضع موجود را تغییر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تصریح کرد: در زمان رژیم پهلوی چنانچه کسی کوچکترین اعتراضی می‌کرد حداقل برخوردی که با آن می‌شد زندانی کردن فرد معترض بود و اگر اعتراض‌ها جدی‌تر می‌شد فرد معترض به اعدام محکوم می‌شد این یعنی هیچ آزادی بیانی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: ولی امروز وقتی به مدرسه می‌رویم دانش آموز بدون هیچ لکنت زبانی شروع به انتقاد از مسئولین می‌کند وکسی هم کاری به آن ندارد؛ این یعنی وجود آزادی در این کشور اسلامی.

سردار نقدی در ادامه بیان داشت: امروز برخی‌ها عنوان می‌کنند باید وابستگی وجود داشته باشد به همین خاطر استقلال را استیضاح می‌کنند و می‌خواهند در خدمت شرق و غرب باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها بعد از انقلاب کج رفتند و خطا کردند، ادامه داد: اینکه امروز می‌گوییم مشکل اقتصادی در جامعه وجود دارد، نتیجه عملکرد خودمان است، زیرا به افرادی رای دادیم که دنبال مسایلی غیر از مسایل اقتصادی بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تاکید کرد: زمانی رهبری گفتند به مذاکرات خوش بین نیستم و مشکلات اقتصادی این گونه حل نمی‌شود و راه حل رفع مشکلات اقتصادی عمل به اقتصاد مقاومتی است، اما آیا ما به این صحبت‌های ایشان گوش کردیم؟

وی اضافه کرد: شورای شهری داشتیم که شهرداری انتخاب کرده بودند که صبح تا شب برای انجام کار‌های شهر تلاش می‌کرد، ولی بعد از اون به شورای شهری رای دادیم که باگذشت یک سال و نیم از عمر آن، سه شهردار برای تهران انتخاب کردند و کار‌هایی هم که انجام دادند نصف کار‌های شهردار اسبق نبوده است.

سردار نقدی سپس تاکید کرد: برخی از تصمیماتی که در جامعه گرفته می‌شود ناشی از گرفتار شدن در تدبیر سازی‌های غلط دشمنان و رسانه‌های خارجی است به عنوان مثال اگر رئیس جمهور کره جنوبی را دادگاهی می‌کنند می‌گویند باید از آن‌ها یاد گرفت، ولی وقتی در اینجا از نزدیکان مسئولان دولت کسی به دادگاه احضار می‌شود، این برخورد به گونه دیگری عنوان می‌شود.

وی افزود: برخورد در کره جنوبی را نمی‌گویند چقدر قانون شکنی زیاد است که به رئیس جمهور هم سرایت کرده و او را دادگاهی می‌کنند؛ حال در اینجا اگر برخوردی صورت گیرد می‌گویند فساد همه جا را گرفته است؛ دشمنان این مردم می‌خواهند با سحر رسانه‌ای و دروغ ما را سرگرم کنند به همین خاطر یک موضوع محلی را با جنجال رسانه‌ای و استفاده از شبکه‌های مجازی به موضوع ملی تبدیل می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه همچنین عنوان کرد: امسال ۴۰ سالگی انقلاب را جشن می‌گیرم لذا باید موفقیت‌ها و دستاورد‌های آن را بیان کنیم و اینکه این انقلاب در این ۴۰ سال با انواع و اقسام توطئه‌ها مواجه شده به نحوی که شاید هیچ کس نتواند تمام این توطئه‌ها را شمارش کند؛ بنابر این با وجود همه این توطئه‌ها این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار