امام جمعه اهل سنت کرمانشاه؛

دشمن با کینه و تفرقه می خواهد به وحدت اسلامی آسیب برساند

ماموستا مُلا «محمد محمدی» گفت: باید هوشیار باشیم و نگذاریم عوامل دشمن با چنین اعمالی کینه و تفرقه را در فکر و قلوب ملت وارد کنند و به وحدت اسلامی آسیب برسانند.
کد خبر: ۳۲۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 07December 2018

دشمن با کینه و تفرقه می خواهد به وحدت اسلامی آسیب برساندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی اظهار داشت: باید هوشیار باشیم و نگذاریم عوامل دشمن با چنین اعمالی کینه و تفرقه را در فکر و قلوب ملت وارد کنند و به وحدت اسلامی آسیب برسانند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، حادثه تروریستی در چابهار که منجر به شهید شدن عده ای بیگناه و آسیب دیدگی به مردم بی دفاع شد را محکوم کرد و گفت: اسلام هرگونه کشتار بی گناهان و به خاک و خون کشیدن آنان را با هر هدف و هر توجیهی بشدت مردود می داند.

وی از مسئولان خواست با آمران و عاملان این جنایات به سرعت برخورد قانونی کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه شکست آمریکا و طرح ضد مقاومت فلسطینی این کشور در سازمان ملل را نشانه بیداری ملت های مستقل دانست و گفت: دیگر کشورها حمایت بی چون و چرا از آمریکا و رژیم صهیونیستی را کنار گذاشته اند و دریافته اند مقاومت ملت فلسطین به اشغالگری صهیونیست ها پایان می دهد.

ماموستا محمدی، در بخش دیگری از خطبه ها، نماز را از مهمترین عوامل نجات فرد دانست که در قبر همراه و یاور و نجات دهنده میت بی دفاع است.

وی کتاب آسمانی قرآن را قانون سعادت مسلمانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروز کمتر به آن مراجعه می شود و راهنمایی گرفته می شود و قرآن بخشی از زینت اتاق ها یا کتابخانه ها شده و کمتر کسی به محتوی آن توجه می کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه، باران رحمت الهی که منطقه را برگرفته شایسته قدردانی و شکر از پروردگار دانست و تاکید کرد باید با پرداخت زکات و ترویج احسان و نیکوکاری و کمک به بندگان خدا این لطف الهی را شکرگذاری کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار