امام جمعه موقت اهواز:

ملت ایران و جامعه دانشجو بیدار و از فتنه‌گر بیزار است

حجت الاسلام حاجتی گفت: متاسفانه در این روز مهم برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کنسرت و دعوت از فتنه‌گران برای حمله به آرمان‌ها و اعتقادات برگزار می‌شود اما باید گفت که ملت ایران و جامعه دانشجو بیدار و از فتنه‌گر بیزار است.
کد خبر: ۳۲۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 07December 2018

ملت ایران و جامعه دانشجو بیدار و از فتنه‌گر بیزار است به گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام  «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خطاب به مسئولان حوزه شهری، آبفا و سایر دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت: مسئولان شهری و آبفای اهواز برای آب‌گرفتگی معابر بعد از بارش باران تدبیری کنند و پیشنهاد می‌دهم که در چنین مواقعی اعضا نیز در سطح شهر حضور داشته باشند.

وی افزود: یکی از مساجد اهواز جلسه پرسش و پاسخی را درباره آبگرفتگی معابر گذاشتند و این دقیقا همان نکته‌ای است که حضرت آقا فرمودند و ایشان گفتند که نسل جوان باید مطالبه‌گری کند و مسئولان نیز جواب دهند.

خطیب نماز‌جمعه اهواز گفت: پرسش و پاسخ به معنای مچ‌گیری نیست بلکه راهی برای تعاون و هم‌افزایی است و از اینکه مسئولان مشکل کارگران پر تلاش در صنایع هفت تپه را حل کردند؛ تشکر می‌کنیم و استدعا داریم که مسئولان مشکلات کارگران گروه ملی را رفع کنند چرا که ما نگران وضعیت به وجود آمده برای کارگران هستیم.

وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: امروز روز مهمی است و در این روز دانشجویان ما در مقابل آمریکا و نیکسون ایستادند، جریان نفاق که قبل و بعد از انقلاب در کشور وجود داشت و سران آن‌ها فکر می‌کردند که خیلی زیرکتر از مجاهدین خلق هستند خواستند نظام را از طریق نفوذ متلاشی کنند.

حاجتی ادامه داد: در سال‌های اخیر برخی کاری کردند که روز دانشجو را به روز کنسرت تبدیل کردند و یا اینکه دراین روز کسی به اهواز بیاید و بگوید علیه خدا هم می‌شود راهپیمایی کرد اما با وجود این همه دسیسه دشمن؛ مسئولان دانشگاه‌های دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی نباید این موارد را بپذیرند.

وی گفت: زمستان تمام می‌شود اما سیاهی آن به روی زغال می‌ماند و کسی نمی‌تواند به سنگرهای انقلاب اسلامی خدشه وارد کند زیرا برخی از فتنه‌گران فکر کردند با برگزاری برخی از جلسات می‌توانند اراده و همت مردم این ملت را برای دفاع از انقلاب اسلامی سست کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه این ملت تا آخرین نفس و قطره خون در دفاع از رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت رهبری باقی می‌ماند، ادامه داد: نسل جوان ما با خط خدا و امامت هستند و ما یاوران مظلومان هستیم و این مظلومیت فرقی ندارد که کجا باشد.

وی گفت: آمریکایی‌ها اگر فکر می‌کنند با استفاده از فتنه‌گران می‌توانند اراده این ملت را سست کنند بدانند که کور خوانده‌اند و این آرزو را با خود به گور می‌برند. حضرت آقا فرمودند: دانشگاه‌ها نقطه اساسی هر جامعه‌ و کشوری هستند و اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه نیز به دنبال آن اصلاح می‌شود و ایشان در پاره‌ای دیگر از سخنان خود گفتند که دانشجو تصمیم‌ساز و گفتمان است.

حاجتی با بیان اینکه مهمترین وظیفه دانشجو به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر راهبردهایی که دشمن برای تضعیف ایمان ملت ایران به‌کار می‌گیرد، افزود: مدیران آموزش و پرورش و معلمان نمازخانه‌ها را در مساجد تقویت و مانع اجرای سند 2030 بین جوانان و دانش‌آموزان شوند.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری معتقدند که گفتمان عدالتخواهی باید از دانشگاه اوج بگیرد و باید با تولید علم دانشجویانی با سواد را تربیت کرد. دنیای امروز در یک بحران عمیق به نام بحران مدیریت منابع انسانی، انرژی و اقتصادی به‌سر می‌برد. دانشگاه محل عدالتخواهی و آرمان‌خواهی است و این موارد در خوزستان ابتدا باید از دانشگاه‌های خوزستان ایجاد شود اما متاسفانه در این روز مهم برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کنسرت و دعوت از فتنه‌گران برای حمله به آرمان‌ها و اعتقادات برگزار می‌شود اما باید گفت که ملت ایران و جامعه دانشجو بیدار و از فتنه‌گر بیزار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها