سومین یادواره شهید سید«مجتبی ابوالقاسمی» در دزفول برگزار شد

سومین یادواره شهید سید«مجتبی ابوالقاسمی» با حضور اقشار مختلف مردم، همسر شهید مدافع حرم «هادی کجباف» و همچنین خانواده‌های معظم شهدای دزفول و اندیمشک در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 07December 2018

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سومین یادواره شهید سید«مجتبی ابوالقاسمی» با حضور اقشار مختلف مردم، همسر شهید مدافع حرم «هادی کجباف» و همچنین خانواده‌های معظم شهدای دزفول و اندیمشک در حسینیه ثاراله این شهرستان برگزار شد.

در این آیین باشکوه و معنوی که از همسر شهید کجباف نیز تجلیل شد،  پدر شهید ابوالقاسمی از اقدام شایسته «علی موجودی» نویسنده کتاب این شهید(سید زنده است) و همچنین از کارگردان مستند زندگی شهید تجلیل به عمل آمد.

شهید سید«مجتبی ابوالقاسمی» در سال 1360 در دزفول دیده به جهان گشود و در بسیج فعالیت‌های زیادی انجام داد. مسئول عملیات حوزه حمزه سیدالشهدا(ع) دزفول و فرمانده گردان بیت‌المقدس این شهرستان از جمله مسئولیت‌های این شهید والامقام بود.

این دلیرمرد پایتخت مقاومت ایران برای دفاع از حرم حضرت زینب‌کبری(س) و حضرت رقیه‌(س) به سوریه اعزام شد و سرانجام در روز دوشنبه 16 آذر ماه سال 1394 در جنوب حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

پیکر مطهر این شهید پس از انتقال به ایران در روز شنبه 21 آذرماه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در شهرستان دزفول تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها