ضرغامی:

شهدای دانشجو الگوی جمهوری اسلامی ایران هستند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اینستاگرام نوشت: شهدای شهریور ۲۰ در کنار شهدای ۱۶ آذر ۳۲، شناسنامه الگوی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۲۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 07December 2018

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، عملیات تروریستی روز گذشته در شهر چابهار به شهادت چند تن از هموطنان کشور  منجر شد و بار دیگر مردم را در غم و اندوه فرو برد. هر چند که عملیات تروریستی فوق عملیاتی ناموفق بود اما شهادت دو تن از محافظان امنیت در این حادثه، بر اهمیت موضوع امنیت که مرهون خون شهدا و دفاع جانانه آن‌ها است، اضافه کرد.

سید عزت‌اللّه ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما در پست اینستاگرامی خود که ساعتی پیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در چابهار را نیز گرامی داشته است.

متن پست اینستاگرامی رئیس سابق رسانه ملی به شرح زیر است:

یاشاسین! شهریور ۱۳۲۰ قوای متجاوز شوروی از شمال و انگلیس از جنوب وارد خاک ایران می‌شوند. پهلوی تسلیم می‌شود و به ارتش دستور عقب‌نشینی می دهد! اما مرز نخجوان و جلفا شاهد هنرنمایی ۳ آتش به اختیار شجاع است که با مقاومت مردانه خود یک شبانه روز دشمن را زمین گیر می کنند. آنان تا آخرین فشنگ در کنار پل آهنی می‌جنگند و کاری می‌کنند که پس از شهادت، فرماندهان دشمن به آنان ادای احترام کنند و آنان را به خاک بسپارند. یاشاسین! در جمع دانشجویان منطقه آزاد ارس گفتم : «شهید ستوان ملک محمدی و سربازان شهید، محمد راثی هاشمی و عبدالله شهریاری شهدای شهریور ۲۰ ،در کنار شهدای ۱۶ آذر ۳۲ ، شهیدان شریعت رضوی ، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا، شناسنامه الگوی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی هستند».

تصویر مربوط به مزار شهید عبدالله شهریاری است. محل تدفین آنان، همان محل شهادتشان است. فرمانده جلو و سربازان در عقب ، معنادار است! یاد و خاطره مرزبانان شهید جمهوری اسلامی و شهدای اخیر حادثه تروریستی چابهار را گرامی می داریم و به روان پاک آنان که مایه امنیت مردم هستند درود می فرستیم. روحشان شاد!

شهدای دانشجو الگوی جمهوری اسلامی ایران هستند

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار