طی پیامی؛

سرلشکر جعفری درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران درگذشت سردار منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ - 16December 2018

سرلشکر جعفری درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران با صدور پیامی درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن الائمه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بیت معظم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده فقید قرارگاه ثامن ائمه علیه السلام

سلام علیکم

خبر درگذشت سردار شجاع و سرافراز قدرت الله منصوری واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپری و هماره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان های خراسان، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

به یقین مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان خراسان با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر آن خطه همچون کاوه، برونسی، شوشتری و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها