دختر شهید کاوه:

بارها از نصایح پدرانه مرحوم منصوری یاری جستم

زهرا کاوه در پی درگذشت سردار منصوری نوشت: سردار عزیز منصوری بارها در نبود پدرم از نصایح پدرانه‌ات یاری جستم. خلاء بزرگیست فقدان ابدی نگاه‌های پدرانه.
کد خبر: ۳۲۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 17December 2018

بارها از نصایح پدرانه مرحوم منصوری یاری جستم/ شهدای لشکر ویژه شهدا میزبان همرزمشان خواهند بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، زهرا کاوه دختر شهید محمود کاوه در صفحه اینستاگرام خود درباره درگذشت سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نوشت: سردار منصوری یادگار سلحشور و بی ادعای لشکر ویژه شهدا و همرزم و جانشین پدر شهیدم برای همیشه آسمانی‌تر و پرنده‌تر از مرغان هوایی شد. او رفت اما خاطر منیرش و رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و دلیر مردی‌هاش و وقار پر احساسش از یاد مردان خستگی‌ناپذیر کردستان تا همیشه تاریخ فراموش نخواهد شد.

سال ها از جنگ گذشته بود اما بوی ناب روزهای عشقبازی با خدا در هیبتش و کلامت با حلاوت و با جبروتش موج می‌زد. فراموش نمی‌کنم تبسم مملو از اخلاصش را که در مواجهه با پدر بزرگم بر لبانش نقش می‌بست و همدیگر را تنگ در آغوش می‌کشیدند. حاج محمد کاوه همان که پدر معنوی رزمندگان خراسان بود با تکلیه کلام معروفش و با لهجه قشنگ خراسانی‌اش به او می‌گفت: «داغتو نَبینُم».

پس از شنیدن این خبر جانسوز بی‌مهابا به سراغ آلبوم عکس‌های پدرم رفتم. انس و الفت عجیبی بین ایشان و پدرم بود که مثال زدنی است. این را نه فقط از عکس‌های زیادی که با هم داشتند که از دریای خاطرات همرزمان و همسنگرانشان طی این سال ها حس کرده بودم.

می‌دانم پدرم و همه شهدای لشکر ویژه شهدا میزبان دوست و همرزشان خواهند بود و چه بسا در تدارک جشن پتوی مفصلی برای او باشند.

خوشا به سعادتشان که در اعلی علیین نزد خدا روزی می‌گیرند و ماجورند.

این جهان زندان و ما زندانیان

حفره کن زندان و خود را وا رهان

آن ها از زندان نفس عبور کردند و ملکوتیان تاریخ پر افتخار ایران و اسلام شدند ما از درک عظمت و عرفان بی‌پیرایه آنان عاجزیم آنها به ما که غرق تمنیات و تعلقات دنیاییم می‌گویند:

می‌پرسید می‌پرسید ز احوال حقیقت

که ما باده پرستیم نه پیمانه شماریم

شما مست نگشتید وزان باده نخورید

چه دانید چه دانید که ما در چه شکاریم

نیفتیم بر این خاک ستان ما نه حصیریم

برآییم بر این چرخ که ما مرد حصاریم

سردار عزیز منصوری بارها در نبود پدرم از نصایح پدرانه‌ات یاری جستم. خلاء بزرگیست فقدان ابدی نگاه‌های پدرانه و پردرد.

مردم ایران در شرق کشور و دوستانت در خانواده‌ی بزرگ نیروهای مسلح و بالاخص سپاه پاسداران رشاد‌ت‌ها و دلاوری‌هایت را فراموش نخواهند کرد.

این ضایعه دردناک را به خانواده محترم و صبورشان و به همرزمان و همسنگران و ملت عزیز و رشید و شهید پرور علی الخصوص مردم خوزستان، کردستان و خراسان تسلیت می‌گویم.

گفتنی است، مرحوم سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران هشت ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت‌های خطیری را در فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار