سردار نوری‌نژاد مطرح کرد؛

ایستادگی نیروی انتظامی در مقابل تحرکات دشمن با تکیه بر ایمان و پشتیبانی مردم

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و با تکیه بر ایمان و پشتیبانی مردم، با تمام قوا در مقابل تحرکات دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۳۲۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 19December 2018

ایستادگی نیروی انتظامی در مقابل تحرکات دشمن با تکیه بر ایمان و پشتیبانی مردمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» در مراسم دانش آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی - تخصصی شهید چمران البرز و شهید بهشتی اصفهان که اولین بار به صورت همزمان با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در مقابل فتنه گران و برهم زنندگان نظم و امنیت ایستاده و از همه لحاظ آمادگی‌های لازم را احراز کرده است.

وی اظهار داشت: عامل اصلی موفقیت نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها وجود کارکنان و نیرو‌های مومن، فداکار، هوشمند و حرفه‌ای است که با تمام توان در مقابل تحرکات دشمنان واکنش سریع نشان می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اهمیت مقوله امنیت بیان کرد: آرامش و امنیت در کشور ما مثال زدنی است که این امر مرهون تلاش و  ازخودگذشتگی کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی می‌باشد.

سردار نوری نژاد ادامه داد: وجود نعمت ولایت‌فقیه در کشور باعث شده تا با رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم از گزند حوادث مصون بمانیم و در مسیر اهداف عالی انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی بیان داشت: برقراری و حفظ امنیت در کشور کار آسانی نیست و ما همواره شاهد هجمه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هستیم که با بصیرت و توانمندی نیروی انتظامی این هجمه‌ها خنثی شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: نیروی انتظامی با تکیه بر ایمان و پشتیبانی مردم توانسته است آرامش و امنیت را به مردم هدیه دهد.

وی با اشاره به تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی و به کارگیری تجهیزات نوین اظهار داشت: ضرورت دارد تا کارکنان ناجا کاملا حرفه‌ای و توانمند با تجهیزات به‌روز وارد ماموریت‌ها شوند و آموزش‌های لازم را در این زمینه کسب کنند.

سردار نوری نژاد افزود: پلیس با تخصص گرایی و به کارگیری نیرو‌های شایسته و حرفه‌ای رویکرد بسیار خوبی را در پیش گرفته که ثمره آن بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم است.

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با اشاره به صفت امانتداری کارکنان گفت: نیروی انتظامی امانتدار جان، مال و ناموس مردم است و اول از هرچیز باید خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود در نظر بگیرد و مطمئنا خداوند اجر و پاداش نیرو‌های خداجو را خواهد داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها