نماینده ولی فقیه در فارس:

حضور بسیج در مراکز مذهبی، امنیت‌بخش و معنوی است

آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» گفت: حضور بسیج در مراکز دینی و مذهبی موجب افزایش امنیت و معنویت می‌شود که باید آن را قدر بدانیم.
کد خبر: ۳۲۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 10January 2019

حضور بسیج در مراکز مذهبی، امنیت بخش و معنوی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم افتتاح پایگاه بسیج حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، با بیان این‌که افتتاح پایگاه بسیج در سومین حرم اهل بیت از جهات مختلف نویدبخش است، اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی یک حرکت دینی است که با بسیج پیوند خورده و بسیج نیز این پیوند را با مردم تجدید می‌کند و حضور بسیج در مراکز دینی و مذهبی کشور موجب افزایش امنیت و معنویت در این مراکز‌ها می‌شود که باید آن را قدر بدانیم.

آیت‌الله دژکام بیان داشت: اکثر شهدای دوران دفاع مقدس از دامن بسیج بودند و امروز ما مدیون این شهدا هستیم و راه این شهدای گران‌قدر باید ادامه داشته باشد و همه ما باید در این راه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن می‌خواهد القاء کند که در بعضی از موارد مشکل داریم و در کنار یکدیگر نیستیم و این چنین مراسم‌های و دور هم قرار گرفتن‌ها باعث نا امیدی و شکست دشمن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار