مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر خبر داد؛

برگزاری محفل یاد یاران آسمانی عملیات کربلای ۴ و ۵

مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر از برگزاری محفل یاد یاران آسمانی عملیات کربلای ۴ و ۵ و شهدای دی ماه بهنمیر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ - 10January 2019

برگزاری محفل یاد یاران آسمانی عملیات کربلای 4 و 5 در بهنمیر«سیدحسن رمضانیان‌عربی» مسئول دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از برگزاری محفل یاد یاران آسمانی عملیات کربلای 4 و 5 و شهدای دی ماه بهنمیر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در گرامیداشت یاد و خاطره 20 تن از شهدای کربلای 4 و 5 و 10 شهید دی ماه شهر بهنمیر یکشنبه 23 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر حفظ آثار شهدای بهنمیر و نمایشگاه «جلوه های نور» برگزار می شود.

مسئول دفتر اداره حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر از مدیحه سرایی «مهدی جهانیان» و روایتگری 5 تن از رزمندگان عملیات کربلای 5 در این مراسم خبر داد و افزود: «سید صمد میر احمدی»، «ابوالحسن ملائیان»، «سید قاسم آقامیری»، «جواد شعبانیان» و «حمیدرضا طاهرپور» به ذکر خاطراتی از این عملیات خواهند پرداخت.

وی همچنین از برگزاری مراسم هفتم شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» خبر داد و گفت: این مراسم شنبه 22 دی ماه از ساعت 3 الی 5 در امامزاده ابراهیم بابلسر برگزار خواهد شد.

رمضانیان‌عربی از برگزاری همایش «جوان و انقلاب» در تاریخ 28 دی ماه در حسینیه هلی باغ بهنمیر خبر داد و افزود: همچنین همایش «پیشگامان انقلاب» و گرامی داشت شهدای انقلاب با محوریت شهیدان «حسینعلی حسین نژاد» و «نادر سالاری» 17 بهمن ماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: «محمدتقی عظیمی»، «عزیزالله زارع» و «اسرافیل کهن» 3 تن از شهدای مبارز بهنمیری قبل از انقلاب هستند که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها