امام جمعه گناوه تاکید کرد؛

تلاش همه‌جانبه مسوولان در راستای کاهش مشکلات جاری کشور

حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» بر رفع مشکلات مردم و پرهیز مسئولان از اشرافی‌گری و انجام حرکات نمایشی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ - 11January 2019

مردم و مسئولان باید در رفع مشکلات کشور همکاری و تلاش کنندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه با اشاره به دیدار گروهی از مردم قم با مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز «قیام 19 دی قم» در سال 56 اظهار داشت: در این دیدار مقام معظم رهبری مردم قم را صاحب انقلاب و حوزه را به عنوان پشتیبان معنوی این نهضت انقلابی و شهر قم را مرکز انقلاب، معرفی فرمودند.

رکنی حسینی افزود: رهبری در این دیدار اشاره کردند که مکر و حیله دشمن فراوان است و نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد و جوانان و بزرگان مردم قم نگذارند که دشمنان نقش آن‌ها را در انقلاب کمرنگ کنند.

رکنی حسینی تصریح کرد: امروز قم به عنوان مرکز جهان اسلام است و دشمن خیلی روی این شهر سرمایه‌گذاری می‌کند تا این شهر را دچار آسیب‌های جدی کند.

برخی در کشور تصور می‌کنند که آمریکایی‌ها از تحلیل‌های قوی و خطاناپذیر برخوردار هستند، افزود: رهبری فرمودند که اینطور نیست و در حقیقت آن‌ها دچار اشتباهات محاسباتی فراوانی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند که امروز هم ظهور و بروز داشته است.

وی افزود: به تعبیر سخنان رهبری، به قول و امضای دولتمردان آمریکایی اعتمادی نیست که این سخن رهبری باید با دقت فراوان تحلیل شود.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: گروهی در ایران چنان بیان کردند که هر چه آمریکایی‌ها امضا کنند اعتبار دارد در حالی که همگی شاهدیم نقض‌های فراوانی در شورای امنیت و همین برجام و در صحنه‌های مختلف داشته‌اند و لذا هرگز نباید تصور کرد که قول و حرف آنها همیشه معتبر است.

رکنی حسینی اضافه کرد: رسیدگی به قشر مستضعفین و اقشار که مشکلات کنونی کشور بر آن‌ها فشار بیشتری وارد می‌کند از نکات مهم دیدار رهبری بود که مسئولان باید با رعایت زندگی معمولی و دور از اشرافیگری و تجمل در تحمل مشکلات با مردم همراهی کنند، مردم و مسئولان باید در رفع مشکلات کشور همکاری و تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار