امام جمعه موقت یاسوج:

دستاوردهای انقلاب تا دهه فجر برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است و این دستاوردهای باید تا دهه فجر برای مردم بیشتر تبیین شود.
کد خبر: ۳۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ - 11January 2019

عاملان تیراندازی به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مجازات شوندبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: حضرت زینب (س) به همراه امام سجاد (ع) در جریان عاشورا نقش مهمی ایفا کرده و پیام نهضت کربلا را به نسل‌های آینده منتقل کردند.

وی افزود: حدود هشت هفته است که مردم فرانسه در اعتراض به نظام سرمایه‌داری به خیابان‌ها می‌آیند و اعتراض می‌کنند که در این مدت حدود 10 نفر کشته شده و بیش از پنج هزار نفر زندانی شدند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه پلیس ضد شورش فرانسه نیز در حال سرکوب معترضان است، افزود: این اتفاق در کشوری رخ داده که خود را مدعی دموکراسی، آزادی و دفاع از حقوق بشر می‌داند.

حکمتی‌نیک به 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه از کشور اشاره داشت و بیان کرد: محمدرضاشاه با یک کارنامه سیاه از جنایت و خیانت علیه ملت ایران از کشور فرار کرد و از سوی دیگر بسترهای لازم برای ورود امام خمینی به کشور فراهم می‌شد و در 12 بهمن 57 امام خمینی با استقبال میلیون‌ها ایرانی وارد کشور شد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این چهل سال درخت انقلاب تنومند شده و دشمنان در زمینه‌های مختلف اقدام به توطئه علیه ایران کردند که از جمله این توطئه‌ها می‌توان به جنگ هشت ساله، تحریم‌ها و ترور شخصیت‌ها اشاره کرد.

امام جمعه موقت یاسوج تاکید کرد: رسانه‌ها، مسئولان اجرایی و ائمه جمعه و جماعات تا روزهای باقی‌مانده به دهه فجر گفتمان انقلاب و دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کرده و روحیه نشاط و امید را در بین مردم ایجاد کنند.

حکمتی‌نیک به حادثه تیراندازی به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و عنوان کرد: دو روز قبل اتفاق تلخ و ناپسندی در شهر یاسوج رخ داد که وجهه این استان را در بین مردم دیگر نقاط کشور خدشه‌دار کرد.

وی بیان کرد: این اقدام از سوی هر فرد یا گروه و با هر نیت و انگیزه‌ای که انجام شده محکوم است و دستگاه قضایی و دستگاه‌های امنیتی و نظامی باید هر چه زودتر موضوع را پیگیری و عاملان را دستگیر و مجازات کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار