امام جمعه زاهدان:

جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه‌تر از قبل برگزار شود

امام‌جمعه زاهدان گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالی که همه دشمنان به همراه کشورهای مرتجع منطقه، قصد براندازی آن را دارند، باید باشکوه‌تر و بهتر از سا‌ل‌های قبل برگزار شود.
کد خبر: ۳۲۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 11January 2019

پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه تر از قبل برگزار شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام‌جمعه زاهدان در خطبه‌های امروز نمازجمعه این استان، اظهار داشت: آزادی و مردم‌سالاری دینی به عنوان الگو و نمونه از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که قبل از انقلاب وجود نداشت.

خطیب‌ نمازجمعه زاهدان در ادامه بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌‌های آب، برق، گاز، حمل و نقل، شهرسازی و دیگر موارد، از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است. ‏

وی گفت: همچنین پیشرفت در حوزه‌ علم، فناوری و تحقیق، رتبه علمی بسیار خوب کشورمان در جهان و منطقه، پیشرفت در حوزه‌های علم و فرهنگ و صنعت و معدن، پیروزی‌های بزرگ سیاسی و نظامی در دفاع مقدس، پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی و پیشرفت در حوزه صنایع دفاعی، از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که باید برای مردم تبیین شود.

سلیمانی افزود: تمام تلاش و توطئه دشمنان جلوگیری از برپایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال است که این توطئه همانند دهه‌های گذشته با آگاهی، وحدت مردم و تبعیت آنان از رهبری معظم، شکست خواهد خورد.

وی اظهار کرد: در سخنان اخیر مقامات آمریکا مکررا عنوان شده است که باید انقلاب اسلامی سرنگون و این نظام تغییر کند به طوری‌که نباید این انقلاب به جشن چهلمین سالگرد خود دست یابد.

امام‌جمعه زاهدان افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالی که همه دشمنان به همراه کشورهای مرتجع منطقه قصد براندازی آن را دارند باید باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی گفت: هم‌چنین ایجاد اختشاش در 22 بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف آمریکایی‌ها و بازگرداندن منافقان به کشور عراق آن هم در نزدیکی مرز ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها