فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال:

فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال گفت: وقف میراث ماندگار و ارزشمند است و فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۳۲۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ - 12January 2019

فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار سرتیپ دوم «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال کشور در دیدار با حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران که در خصوص اجرای نیت موقوفات مرتبط با اعزام زائران به حرم امام حسین (ع) و اعزام جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و جانبازان به کربلای معلی صورت گرفت، ضمن قدردانی از عملکرد مثبت اوقاف مازندران در همه زمینه‌ها و خصوصا برپایی موکب اوقاف استان در شهر سامرا، اظهار داشت: وقف میراث ماندگار و ارزشمند است و فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف مازندران در اجرای امینانه نیت موقوفات، افزود: درآمد موقوفات باید طبق نیت واقف هزینه شود که در استان مازندران نیز این مسئله به خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال کشور عنوان کرد: اوقاف مازندران با توجه به موقوفاتی که در اختیار دارد امسال چندین زائر را به حرم امام رضا (ع) اعزام کرده که جای قدردانی دارد.

در این دیدار «حبیب الله ساداتی» مدیرکل حج و زیارت استان سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر شمال کشور را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار