وزیر دفاع:

ظرفیت دانشگاه‌ها توان پاسخگویی به همه نیاز‌های بخش دفاعی را دارد

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» با اشاره به توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور گفت: ظرفیت دانشگاه‌ها توان پاسخگویی به همه نیاز‌های بخش دفاعی را دارد.
کد خبر: ۳۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ - 12January 2019

دانشگاه‌ها در جایگاه ممتاز ایران در منطقه  نقش کلیدی دارندبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست مشترک با رؤسا و معاونان دانشگاه‌های شیراز، صنعتی شیراز، علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علمی کاربردی، با ابراز خرسندی از تلاش‌ها و همت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های فارس، خواستار ارتقای سطح همکاری و اجرای طرح‌های راهبردی و کلان در دانشگاه شد.

وی با اشاره به توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور، افزود: به واسطه پشتیبانی از صنایع کشور، نقش دانشگاه‌ها در جایگاه ممتاز ایران در منطقه بسیار مهم است و رویکرد صنایع باید استفاده حداکثری از این توانمندی باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دانشگاه شیراز را سرمایه ارزشمند کشور توصیف و اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها، توان پاسخگویی به همه نیاز‌های بخش دفاعی را دارد.

همچنین در ادامه، «حمید نادرگران» رییس دانشگاه شیراز نیز به جایگاه این دانشگاه به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر در ایران اشاره کرد و گزارشی از توانمندی‌ها و همکاری این دانشگاه با صنایع مختلف کشور ارائه داد.

وی قابلیت دانشگاه شیراز برای مشارکت در توسعه کشور را یک فرصت توصیف کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری دانشگاه و صنایع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار