بسیج سازندگی اردبیل به ۴ هزار نفر خدمات ویزیت رایگان ارائه کرد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون بسیج سازندگی استان به بیش از چهار هزار نفر در سطح استان اردبیل خدمات ویزیت و غربالگری رایگان ارائه کرده است.
کد خبر: ۳۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ - 12January 2019

بسیج سازندگی اردبیل به ۴۰۰۰ نفر خدمات ویزیت رایگان ارائه کردبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «علی پیرجاهد» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در حاشیه طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در استان اظهار داشت: با احداث بیمارستان صحرایی از ابتدای سال تاکنون بسیج سازندگی استان به بیش از 4 هزار نفر در سطح استان اردبیل خدمات ویزیت و غربالگری رایگان ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی تاکنون در دو مرحله در دو بخش از مناطق محروم استان اردبیل راه‌اندازی شده است، گفت: تیم‌های پزشکی متخصص در بخش‌های مختلف در این مراکز اقدام به ارائه خدمات به صورت تخصصی می‌کنند و تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به فعالیت 6 تیم پرشک متخصص و عمومی در قالب طرح امدادی شهدای مدافع حرم عنوان کرد: این تیم‌های پزشکی در بخش‌های مختلف اقدام به ویزیت رایگان مراجعان و بیماران می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا شاهد توسعه و گسترش ارائه این خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مرحوم استان باشیم.

پیرجاهد در مورد راه‌اندازی دومین بیمارستان صحرایی طرح امدادی شهدای مدافع حرم در روستای خشکه‌رود سردابه اردبیل تصریح کرد: در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این طرح با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان در این روستا اجرا و خدمات ویزیت و درمان رایگان به مردم در این منطقه محروم ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل متذکر شد: در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر شده تا این طرح امداد در منطقه هیر اردبیل نیز از روزهای 10 تا 12 بهمن‌ماه به مدت دو روز برگزار شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها