پیام تبریک فرمانده نهاجا به مناسبت روز پرستار

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۲۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 12January 2019

پیام تبریک فرمانده نیروی هوایی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستاربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و بهورز را تبریک گفت.

متن پیام امیر نصیرزاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران سخت کوش در جامعه شریف پرستاری و بهورزی

سلام علیکم

نامگذاری سالروز میلاد درّ درخشان مهر و صبوری، پرستار زخم‌های به خون نشسته کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها به نام روز پرستار بهورز، تعریفی جامع و کامل از ایثار بی چشم داشت و خدمت بی‌منت کسانی است که با دست دوستی و عطوفت گرد رنجوری و تکیدگی بیماری را از چهره مراجعین و بیماران می‌زدایند.

بی‌گمان بضاعت این برادر کوچک شما مختصرتر از تقدیر شایسته از شکوه و عظمت ایثار همکاران پرستار و بهورزم در مجموعه نیروی هوایی الهی است که از سال‌های مقدس تا به امروز در فراز و نشیب ایام خدمت، چشم و آسودگی بسته، دیده به رضایت خلق دوخته و توشه‌ای از باقیات و صالحات اندوخته‌اند، تا تب بیماری فرو نشیند و روی مشکلات در رنگ و روی خود ببیند. امیدوارم در پیش سرمایه دعای گره خورده به پنجره اجابت بیماران و مراجعین شما، این قدرشناسی مختصر و تبریک متواضعانه را پذیرفته و همچون گذشته در راه اعتلای نام نیک نیروی هوایی الهی گام‌های‌تان در زمین خدمت استوار و پابرجا باشد؛ ان‌شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها