سردار اشتری:

راهپیمایی اربعین موجب قوت قلب مظلومان و تحقیر ظالمان است

فرمانده ناجا گفت: عظمتی که زائران حسینی در اربعین می‌آفرینند، موجب قوت قلب همه مظلومان جهان و نگرانی و تحقیر همه ظالمان است.
کد خبر: ۳۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 14January 2019

فرمانده ناجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح دوشنبه در آیین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری «شاهدان حقیقت» که با موضوع اربعین و مدافعان حرم برگزار شد، با اشاره به حضور تعداد زیادی از زائران ایرانی در مراسم راهپیمایی اربعین طی سال‌های گذشته اظهار داشت: از شش سال گذشته تاکنون این جمعیت افزایش داشته است و این یک برکت برای جهان اسلام، مسلمانان و آزادی‌خواهان است.

وی ادامه داد: عظمتی که زائرین در اربعین می‌آفرینند، باعث قوت قلب همه مظلومان جهان و نگرانی و تحقیر همه ظالمان است. این کنگره بزرگ که در ایام اربعین حسینی تشکیل می‌شود، برکات و خیرات بسیار زیادی دارد و هر سال به خیل زائران افزوده می‌شود.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی افتخار خادمی زائران را دارد و مسئولیت امنیت زائران و تسهیل تردد زائرین را بر عهده دارد.

سردار اشتری عنوان کرد: در اربعین امسال ۳۰ هزار نیروی پلیس به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این ماموریت حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه تردد، خوشبختانه هر سال شاهد کاهش میزان تصادفات هستیم، افزود: امسال در موضوع اربعین، تلفات به میزان ۶۰ درصد کاهش داشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تأمین امنیت زائران از اولویت‌های ناجا است، گفت: با توجه به تحرکات گروه‌های تروریستی در جوار مرز‌ها، با همت همه دستگاه‌ها و با مسئولیت مستقیم ناجا هیچ حادثه امنیتی نداشتیم؛ بعضی از تحرکات هم قبل از اینکه به اهداف خود برسد، خنثی شد.

سردار اشتری اظهار داشت: پلیس در خدمت مردم است و افتخار ناجا این است در خدمت مردم است و امروز بالاترین سرمایه اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: امروز از خانواده‌های شهیدان «سید نورخدا موسوی» و «مهدی نوروزی» تقدیر شد.

فرمانده ناجا ادامه داد: شهید نورخدا موسوی در راه مبارزه با گروه‌های ضد انقلاب مجروح شد و ۱۰ سال در کما بود و در سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) به شهادت رسید.

سردار اشتری افزود: شهید مهدی نوروزی نیز فردی ولایت‌مدار، غیور، انقلابی و در تمامی عرصه‌ها پیشگام بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار