شجاعی‌فر مطرح کرد؛

نقش فعالان فضای مجازی در انعکاس دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب

یکی از فعالان فرهنگی و فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان گفت: گفت: حضور هدفمند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مفید است و باید با آموزش از این فرصت برای معرفی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی بهره برد.
کد خبر: ۳۳۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ - 11February 2019

فعالان فضای مجازی در انعکاس دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب، نقش ارزنده‌ای دارند«علی‌اکبر شجاعی‌فر» فعال فرهنگی و فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز غرب به همراه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر ایران قرار گرفتند و این انتظار وجود دارد که فعالان فضای مجازی به این امر پرداخته و این موضوع را برای مردم رمزگشایی کنند.

وی گفت: هم اکنون در فضای مجازی اطلاعات و یا تصاویری را روی صفحه قرار می‌دهند که آن سوی دنیا نیز می‌توانند از آن بهره بگیرند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ظرفیت خوبی برای بیان حقانیت و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ روانی دشمن است، فضای مجازی میدان مبارزه است.

شجاعی فر ادامه داد: اکنون قدرت و اثرگذاری فضای مجازی با دیگر رسانه‌های مکتوب قابل قیاس نیست و باید از این ظرفیت در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده کرد.

فعال فرهنگی و فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان گفت: فعالان فضای مجازی در تبیین رموز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند به همین منظور باید همه نیروها را برای معرفی ریشه‌های انقلاب و ارزش های آن بسیج کرد.

این مسئول تصریح کرد: حضور هدفمند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مفید است و باید با آموزش از این فرصت برای معرفی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی بهره برد.

وی در پایان افزود: فضای مجازی فرصتی برای درهم شکستن ابهت خوی استکباری، معرفی دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مطالبه‌گری و مقابله با شبیخون فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار