حجت‌الاسلام ادیانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سایه جنگ را موشک‌های دوربرد کشور از بین برد/ هراس دشمن از توان دفاعی ایران غیرقابل انکار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اگر تا حالا قادر بودند به این کشور حمله می‌کردند و اینکه برخی می‌گویند سایه جنگ را برداشتیم، تعارف است؛ سایه جنگ را موشک دوربرد نقطه‌زن برداشته است.
کد خبر: ۳۳۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 08February 2019

سایه جنگ را موشک‌های دور برد ایران از بین برد/ دشمن امروز از ما می‌ترسدحجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که مردم خودشان می‌توانند برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند، اظهار داشت: امروز مردم رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و‌حتی رهبری را با واسطه خودشان انتخاب می‌‌کنند؛ در گذشته این آمریکا و مستشاران او بود که برای ملت تصمیم می‌گرفتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور در انتخابات مسئولین کشور را انتخاب می‌کنند و در سال ۸۸ مقام معظم رهبری بخاطر رای مردم در مقابل فتنه ایستادگی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پیوند رهبری و امت نتیجه آن اقتدار است، افزود: امروز اقتدار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ثمره این پیوند است.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌الملل آزادنه و بدون ترس ایده‌های خود را مطرح می‌کند؛ امروز هیچگونه رخدادی در منطقه بدون حضور ایران سرانجام نمی‌رسد و این از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دستاورد نظامی است، گفت: در زمان جنگ ما سلاحی حداکثر با برد ۲۰۰ کیلومتر داشتیم، ما امروز موشک‌های نقطع زن با برد دو هزار کیلومتر داریم و در دفاع اگر دشمن اشتباهی کند دست برتر را داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب اگر تا حالا قادر بودند به این کشور حمله می‌کردند و اینکه برخی می‌گویند سایه جنگ را برداشتیم تعارف است و سایه جنگ را موشک دوربرد نقطه زن برداشته است.

وی ادامه داد: افرادی همچون شهید طهرانی مقدم سایه جنگ را برداشتند و نه مذاکره، برجام و امروز دشمن از ما می‌ترسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار