امیر باقری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عبور از نگاه سخت به نگاه نرم در حوزه نظامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جنگ به ما نشان داد که اگر وابسته باشیم در روز مبادا پاسخ ما را نمی‌دهند، گفت: امروز حوزه دفاعی ما مردم‌پایه است و ما عبور از نگاه سخت به نگاه نرم در حوزه نظامی را تجربه کردیم و این یک دستاورد بزرگ در حوزه نظامی است.
کد خبر: ۳۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 08February 2019

عبور از نگاه سخت به نگاه نرم در حوزه نطامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استامیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد یک نظام ارزشی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و معرفی الگوی حکومتی مبتنی بر دین به دنیا است.

وی ادامه داد: حکومتی که در ۴۰ سال انقلاب با تمامی فشارها، تحریم‌ها و تنگنا‌ها توانسته از گردنه‌ها عبور کند و نشان دهد که این الگوی حکومتی همان نسخه‌ای است که می‌تواند نیازهای بشری را تامین کند.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه زمانی که انقلاب پیروز شد به معنای واقعی کلمه صددرصد وابسته بودیم، خاطرنشان کرد: امروز پس از ۴۰ سال نه‌ تنها خودکفا شدیم، بلکه جزو کشورهایی هستیم در صورت مطالبه جهانی می‌توانیم انواع تجهیزات مدرن نظامی را در اختیار سایر کشورهای دوست و هم‎پیمان قرار دهیم.

امیر باقری خاطرنشان کرد: رسیدن به این سطح از فناوری نظامی که نیروهای مسلح به آن رسیدند متوقف نبوده و در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی به این نقطه رسیده که کشور تحریم‌ بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه نظامی به خودکفایی رسیده است.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جنگ به ما نشان داد که اگر وابسته باشیم در روز مبادا پاسخ ما را نمی‌دهند، افزود: امروز حوزه دفاعی ما مردم‎پایه است و ما عبور از نگاه سخت به نگاه نرم در حوزه نظامی را تجربه کردیم و این یک دستاورد بزرگ در حوزه نظامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها