مسئول غرفه جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

معرفی دستاوردهای پزشکی، صنعتی و فرهنگی در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس

فرزین پورمحبی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی دارای محتوای زیادی است، گفت: محصولات حوزه پزشکی، صنعتی، فرهنگی و دستاوردهای آموزشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۳۳۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ - 08February 2019

معرفی دستاوردهای پزشکی، صنعتی و فرهنگی در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس«فرزین پورمحبی» مسئول غرفه جهاد دانشگاهی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از چهار معاونت تشکیل شده است، اظهار داشت: سه معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی دارای محتوای زیادی است، افزود: در این نمایشگاه محصولات حوزه پزشکی، صنعتی، فرهنگی و دستاوردهای آموزشی به نمایش گذاشته شده است.

پورمحبی گفت: بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی کشور مختص جهاد دانشگاهی است و دارای یکی از گسترده‌ترین دانشگاه‌های علمی کاربردی هستیم و ۴۲ دانشگاه در حال فعالیت هستند.

مسئول غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی خودش یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی دستاوردهای فراوانی داشته که برخی از آن‌ها را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

وی ادامه داد: به دلیل فضای محدود در این نمایشگاه به صورت پوسترمحور وارد شدیم.

پورمحبی با اشاره به نمایش گیت ورود و خروج افزود: از این گیت‌های ورودی در مجلس شورای اسلامی و فرودگاه امام حمینی استفاده می‌شود.

وی افزود: یکی از افتخارات جهاد دانشگاهی تقدیم شهدای گرانقدر به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که در این نمایشگاه به معرفی شهدای جهاد دانشگاهی پرداختیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها