مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش و بهداشت نزاجا:

ارتش بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن دارد

حجت‌الاسلام «سراغی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم دارد.
کد خبر: ۳۳۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ - 11February 2019

ارتش بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم داردحجت‌الاسلام «سراغی» مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش و بهداشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به دستاورد‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی، اظهار داشت: امروز ما در سطح ارتش بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم داریم و در بخش قاریان قرآن نیز امروز، ارتش در میان نیرو‌های مسلح کشور و نیز نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی چهره‌های برتری دارد که منشأ افتخار هستند.

وی افزود: در بخش نماز و آموزش احکام نیز امروز به یاری خداوند متعال تمامی سربازان وظیفه پس از ورود به ارتش، با حداقل‌های احکام دینی و نماز آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام سراغی تصریح کرد: در خصوص مسائل اعتقادی و معارف اسلامی، کتاب‌هایی در این زمینه در دانشگاه‌های ارتش تدریس می‌شوند که دانشجویان با اعتقادات و مسائل اسلامی به‌صورت اساسی و ریشه‌ای آشنا می‌شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش و بهداشت نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز ثمره تلاش‌های ارتش به ویژه سازمان عقیدتی سیاسی، این شده است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مدال «ارتش حزب‌الله» را به ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای خانواده‌های کارکنان آجا گفت: در قالب طرح «مصباح» که یک طرح چندگانه است، در زمینه‌های بصیرت‌افزایی، آگاهی‌سازی سیاسی، ارتقای معارف دینی و اخلاقی اقدام می‌شود و اردو‌ها و کلاس‌های مختلفی به صورت گسترده در ارتش برگزار و از طرف فرماندهان به صورت جدی حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام سراغی با اشاره به فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در زمینه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: در زمینه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، علاوه بر برگزاری کنگره‌های مختلف و دیدار با خانواده‌های شهدا، اقدامات متعددی مانند چاپ کتاب‌های مختلف در خصوص شهدای شاخص ارتش صورت می‌گیرد تا مردم با سبک زندگی آن‌ها بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها