رکورددار پرش هدف‌های ثابت در خاورمیانه:

چهار بار از برج میلاد و ۱۸ بار از برج کوالالامپور پریده‌ام/ هیچ ارتشی توانایی مقابله با نیرو‌های مسلح ایران را ندارد

سرهنگ چترباز «بهزاد پاینده» گفت: رکورددار پرش هدف‌های ثابت در خاورمیانه هستم و اولین کسی هستم که از برج میلاد تهران چهار بار پریده‌ام. همچنین پنج دوره در مسابقات پرش ارتش‌های جهان و ۲ دوره نیز در مسابقات المپیک شرکت کردم و آخرین‌بار هم در مالزی ۱۸ بار از برج کوالالامپور پرش کرده‌ام.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ - 10February 2019

چهاربار از برج میلاد و ۱۸ بار از برج کوالالامپور پریده‌امسرهنگ چترباز «بهزاد پاینده» رکورددار پرش هدف‌های ثابت در خاورمیانه، در جریان بازدید از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: رکورددار پرش هدف‌های ثابت در خاورمیانه هستم و اولین کسی هستم که از برج میلاد تهران چهار بار پریده‌ام.

وی افزود: پنج دوره در مسابقات پرش ارتش‌های جهان و ۲ دوره نیز در مسابقات المپیک شرکت کردم و آخرین‌بار هم در مالزی ۱۸ بار از برج «کوالالامپور» پرش کرده‌ام.

پاینده با بیان این‌که این افتخار را دارم که ۳۵ سال لباس مقدس سربازی را در تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بر تن داشته‌ام، کفت: در بحث آموزش خیلی خوشحال هستم که حدود ۵۰۰ نفر را تاکنون آموزش داده‌ام.

وی با اشاره به حضور خود جبهه‌های حق علیه باطل، بیان داشت: اواخر سال ۵۹ بود که وارد ارتش شدم و سابقه ۷۰ ماه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را دارم و از ناحیه چشم، دست و پا به درجه جانبازی نائل شده‌ام.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در بیشتر عملیات‌هایی که در شمال غرب کشور صورت گرفت و خصوصا در عملیات‌های نفوذ در خاک عراق حضور داشتم و افتخار دارم که در کنار شهدایی همچون سرلشکر «آبشناسان» در جنگ حضور داشتم و در لحظه شهادت وی در کنارش بودم.

وی افزود: ارتش در جریان انقلاب با خلوص نیت مقابل مردم نایستاد و به صفوف مردم پیوست و بعد از انقلاب نیز به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و ضمن آموزش نظامی جوانان و حضور موثر در هشت سال دفاع مقدس، امروز به یک ارتش مقتدر تبدیل شده است.

پاینده با تأکید بر این که به عنوان یک ارتشی و سرباز به ملت عرض می‌کنم که ارتش همچنان پا در رکاب و مقتدرحامی منافع ملت و ایران است، گفت: از سال ۶۷ به بعد نیرو‌های مسلح به حدی توانمند شده‌اند که بدانید قوی‌ترین ارتش‌های جهان نخواهند توانست مقابل ما دوام بیاورند؛ چرا که ما یک انگیزه خاصی داریم و من نیز که یک ارتشی بازنشسته هستم با یک فراخوان دوباره برمی گردم و حاضرم هر یگانی که باشد را در این شرایط مدیریت کنم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار