ترقی:

یوم‌الله 22 بهمن امسال ضد استکباری‌ترین راهپیمایی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال می‌تواند با توجه به تجربه شکست مذاکره با آمریکا و بدعهدی آمریکا در تعهدات خود ضد استکباری‌ترین راهپیمایی باشد.
کد خبر: ۳۳۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ - 09February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس ضمن تبریک به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برای پاسخ روشن به دشمنان انقلاب تاکید کرد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال می‌تواند با توجه به تجربه شکست مذاکره با آمریکا، بدعهدی آمریکا در تعهدات خود، افزایش تحریم‌های آنان علیه ملت ایران و بی نتیجه بودن مذاکرات ایران با اتحادیه اروپا ضد استکباری‌ترین راهپیمایی باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اصل حضور مردم در راهپیمایی امسال می‌تواند تقویت کننده در برابر فشار‌های بیگانه باشد و از سوی بر انسجام و وحدت ملی نیز موثر است.

ترقی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تعیین کننده آینده نظام جمهوری اسلامی است به موقعیت ایران در منطقه غرب آسیا و خروج آمریکا از سوریه اشاره و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حالت ضعف قرار گرفته و جبهه متحد ایران از اقتدار بالایی برخوردار است و توانسته جنگ چندین ساله با گروهک‌های تکفیری را با موفقیت پشت سر بگذراند.

وی تاکید دارد که مسئولان و مدیران نظام باید تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات مردمی که همه وظایف خود نسبت به انقلاب را انجام داده‌اند، بکار گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اگرچه روز 22 بهمن روز طرح مطالبات مردم از مسئولان نیست، اما مردم انتظار دارند مسئولان اقدام جدی در خصوص مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی صورت دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها