ظریف:

نشست «ورشو» قبل از برگزاری محکوم به شکست شد/ عقب‌نشینی آمریکا از مواضع و اهداف ضدایرانی

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از مواضع و اهداف ضدایرانی خود در نشست ورشو، گفت: نشست ورشو قبل از شروع محکوم به شکست شد.
کد خبر: ۳۳۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ - 10February 2019

نشست ورشو قبل از برگزاری محکوم به شکست شد/ عقب‌نشینی آمریکا از مواضع و اهداف ضدایرانیبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه با یادآوری برگزاری نشست ورشو در روزهای آتی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای برگزاری نشستی علیه جمهوری اسلامی ایران در لهستان بسیار تلاش کردند اما از مواضع خود عقب‌نشینی کردند، به همین جهت عنوان نشست ورشو را تغییر دادند و اعلام کردند که ایران موضوع این نشست نیست.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: آمریکایی‌ها همچنین اعلام کردند که معاون رئیس جمهورشان در نشست ورشو حضور پیدا می‌کند. بنابراین همه موارد نشان می‌دهد که اهداف و حرکت اولیه آنها به نتیجه نرسیده است.

ظریف افزود: آمریکا در تلاش است که به شکلی فضای شکل گرفته علیه خود را جبران کند، لذا به نظر می‌رسد این اجلاس به صورت مورد قبول و نظر آمریکایی‌ها برگزار نخواهد شد.

وزیرامور خارجه با بیان اینکه هیچکدام از مقامات و مسئولان ایرانی برای حضور در این نشست دعوت نشدند، تاکید کرد: نشست ورشو قبل از شروع محکوم به شکست شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار