رضا نیکفرجام به دفاع پرس خبر داد؛

انتشار «سپاه زینب (ص)» در آلبوم موسیقی «د73»

خواننده کشورمان از انتشار قطعه «سپاه زینب (ص)» در آلبوم موسیقی «د73» خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 10February 2019

رضا نیکفرجام خواننده جوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به انتشار قطعه موسیقی معلوم الاثر اظهار داشت: اسم این قطعه در ابتدا مفقودالاثر بود که توسط «عظیم زارع» شاعر آن انتخاب شده بود اما من این اسم را دوست نداشتم و نام «معلوم الاثر» را انتخاب کردم چراکه معتقدم شهدا حی و حاضر هستند و این ما هستیم که مفقودیم.

وی به جمله شهید آوینی «پندار ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند» اشاره کرد و گفت: شاعر این کار عظیم زارع است و تنظیم کار را عمران طاهری انجام داده است که من آن را در آلبوم رسمی «مجنون پدر» خوانده‌ام.

این خواننده به قطعه «سپاه زینب (ص)» اشاره و عنوان کرد: این قطعه به شهدای مدافع حرم تقدیم شده است که ترانه و آهنگسازی را شخصاً انجام داده‌ام و تنظیم کار بر عهده عمران طاهری بوده است. این قطعه در آلبوم «د37» منتشر خواهد شد. اسم این آلبوم با رندی خاصی برای مطرح کردن اسم شهرستان داراب است.

نیکفرجام در ادامه به زمان ساخت آهنگ مادر اشاره کرد و افزود: خدا خواست و این آهنگ حدود 10 سال پیش به دعای گرم مادر و نگاه پدر شهیدم خوانده شد. این آهنگ هزاران بار اجرا شده که هربار آن را اجرا می‌کنم با همان حس اولین اجرا آن را روی صحنه می‌برم.

انتشار «سپاه زینب (ص)» در آلبوم موسیقی «د73»

وی خاطرنشان کرد: من 2 آلبوم «مجنون مادر»، «مجنون پدر» دارم که درحال آماده کردن آلبوم سوم به اسم «د37» هستم. قطعه «سپاه زینب (ص)» در آلبوم موسیقی «د73» منتشر خواهد شد.

این خواننده درباره سختی‌های این فضا گفت: از بچگی با نوکری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کارم را در هیئت‌ها و مساجد و خانه‌ها شروع کرده‌ام. اگر قرار باشد بین موسیقی و محرم یکی را انتخاب کنم، قطعاً محرم را انتخاب می‌کنم. من در 15 رشته فرهنگی و هنری فعالیت دارم که همه آن‌ها را با نوکری امام حسین (ع) عوض نمی‌کنم و شعار نمی‌دهم بلکه عین واقعیت است.

اسپانسر من دعای گرم مادر و نگاه شهید است

نیکفرجام به علت عدم انتشار رسمی آلبوم‌هایش اشاره کرد و اظهار داشت: ممکن است یک قطعه موسیقی خوب ساخته شود اما مهم اسپانسری است که قصد انتشار کار را دارد. اسپانسر برای ساخت یک کلیپ 15 میلیون هزینه می‌کند و آلبوم نیز هزینه دیگری دارد که هراندازه زیبا و دلنشین هم خوانده شود یا گوش نشین یا دلنشین خواهد شد درحالی که کارهای من در تمام ایران پخش شده اما تااکنون هیچ کسی اسپانسر رسمی کارهایم نشده است. در حقیقت من سه اسپانسر مهم دارم که اول خدای بالاسر، دوم دعای مادر و سوم نگاه گرم شهید.

وی به وضعیت تبلیغ موسیقی‌های بد انتقاد کرد و افزود: موسیقی‌های بدی در تلویزیون و رسانه‌ها پخش و تبلیغ می‌شود و مخاطبین گوش می‌کنند و به بهانه جوان‌پسند بودن از موسیقی اصیل دور می‌شویم و همین روند باعث تغییر سلیقه‌ها شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها