سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تولید ۷۰۰ نوع تجهیزات دفاعی در کشور

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تلاش جوانان ایرانی بیش از ۷۰۰ نوع تجهیزات دفاعی را در کشور تولید می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ - 10February 2019

تولید ۷۰۰ نوع تجهیزات دفاعی در کشور/ تحقق استراتژی یک تیر یک هدفسردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی اظهار داشت: باید گفت دستاوردهای حوزه دفاعی ما یک معجزه است؛ ما از جایی شروع کردیم که امکان ساختن تجهیزات دفاعی را نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز با تلاش جوانان ایرانی بیش از ۷۰۰ نوع تجهیزات دفاعی را در کشور تولید می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما به این افتخار می‌کنیم که با طراحی داخلی و بدون هیچگونه وابستگی تمام تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم؛ آنچه امروز تولید می‌کنیم در لبه تکنولوژی دنیا حرکت می‌کند.

سردار عبداللهی گفت: امروز ما در حوزه تجهیزات هوایی، سیستم سلاح، موشک‌‌ها و بمب‌های هوایی از نظر دقت، نقطه زنی و برد، از نظر راهدارهای هواپیما، از نظر الکترونیک سیستم‌های هوایی به بالاترین سطح رسیدیم.

وی ادامه داد: در بحث‌ موشکی و دانش آن فاقد هر گونه موشک بودیم اما در حال حاضر جز پنج کشور اول دنیا هستیم. موشک‌‌های ما از نظر کیفی و دقت در پرتاب در باترین سطح است و دنیا هم در مقابل تروریست‌ها دقت موشک‌های ما را دید.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز در حوزه فضای موشک ماهواره بر رشد بسیاری داشتیم و در میان کشورهای اول دنیا هستیم.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات زمینی در ساخت تانک، نفربر، موشک‌های ضد‌زره، راکت‌های بسیار دقیق، سلاح‌های انفرادی و غیر انفرادی پیشرفت‌های زیادی داشتیم.

وی با بیان اینکه موفق شدیم گلوله‌های توپ هوشمند بسازیم، گفت: ما امروز استراتژی یک تیر یک هدف را محقق کردیم و این بسیار مهم است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ما امروز در سیستم‌های دریایی و دفاع هوایی پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، افزود: امروز در حوزه راهدار جستجو، کشف و ترک و هم در موشک‌های ضد هوایی ارتفا کم، متوسط و بلند ویژگی‌های روز ساختیم.

سردار عبداللهی گفت: امروز صنایع دفاعی کشور این آمادگی را دارد که به همه بخش‌های کشور و جاهایی که هنوز وابستگی وجود دارد کمک کند تا این وابستگی رفع شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار