یادواره شهید «ابراهیم هادی» در پل‌دختر برگزار شد

در نهمین روز از دهه فجر، یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور بسیجیان زن در مسجد امام حسین (ع) شهر پل‌دختر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 10February 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در نهمین روز از دهه فجر، یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور بسیجیان زن در مسجد امام حسین (ع) شهر پل‌دختر برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر در این یادواره، اظهار داشت: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی ما در جهان بی‌نظیر بود، زیرا تمام اقشار مختلف جامعه در آن حضور داشتند و ماندگار شد.

میلاد دریکوند استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز به دور از در نظر گرفتن اهداف مهم ملت ایران از انقلاب در فضای مجازی شاخص دستاورد‌ها را مسائل اقتصادی در نظر می‌گیرند و انقلاب را در آب خلاصه می‌کنند که این بزرگ‌ترین ظلم در حق انقلاب است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر به اقتدار امروز ایران در منطقه و مجامع بین المللی اشاره کرد و افزود: در مذاکرات برجام که نافرجام و بی‌سرانجام ماند، کمترین سود آن برای جمهوری اسلامی ایران این بود که یک‌طرف میز مذاکره تنها ایران و طرف مقابل تمام بزرگ‌ترین ابرقدرت‌های دنیا مانند آمریکا، انگلیس، چین، روسیه و امثال آن بود که این نشانه قدرت ایران در خاورمیانه است.

دریکوند خاطرنشان کرد: امروز امنیت انقلاب در منطقه بی‌نظیر است؛ در حالی که در کشور‌های عربی هر روز ترور و عملیات‌های انتحاری صورت می‌گیرد.

مسوول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر ولایت مطلقه را دومین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی پیاده کردن اصول و مبانی دینی است که در رژیم ستم‌شاهی، مشکلاتی مانند کشف حجاب و جلوگیری از برگزاری محفل و عزاداری عاشورا بود، اما به برکت ولایت فقیه احکام اسلام پیاده شد.

وی مردم سالاری دینی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست وافزود: امروز مردم در انتخابات مختلف در سرنوشت خود دخالت دارند و تمام مسوولان کشور را خود انتخاب می‌کنند.

دریکوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس آمار‌های موجود در حوزه‌های مختلف توسعه، ترقی و پیشرفت همه جانبه در تمام ابعاد دارد و امروز برخلاف گذشته که بیماران حتی شخص اول مملکت برای درمان به فرنگ فرستاده می‌شد ایران به کشور‌های خارجی پزشک صادر می‌کند.

وی افزود: ایران در گذشته از پایین‌ترین سلاح برخوردار بود، اما امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و عامل بازدارنده باعث جلوگیری از چشم طمع دشمن شده است.

مسوول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر گفت: ایران در زمینه فرهنگی در دنیا حرف برای گفتن دارد و ایجاد روحیه خودباوری یکی از دستاورد‌های انقلاب است که ما می‌توانیم، 40 سال است دشمن با استفاده از توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف تلاش می‌کند ملت ما را از پای در بیاورد، اما نتوانسته است.

وی افزود: دشمن در رسانه‌های دنیا انقلاب اسلامی را بد جلوه داده و از آن به نام تروریسم یاد می‌کند و انواع و اقسام تحریم‌ها را علیه نظام ما به کار بستند، اما آنچه موجب ادامه مسیر انقلاب اسلامی و دوام انقلاب شده به برکت خون شهدا است.

وی افزود: شهرستان پل‌دختر به وجود شهدایی مانند شهید درویش‌علی شکارچی می‌بالد و افتخار می‌کند که با تمام وجود در دفاع از انقلاب در جبهه‌های نبرد از زن، فرزند، خانه و کاشانه خود گذشت.

مسوول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر گفت: به کوری چشم دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران و مردم ولایت‌مدار پل‌دختر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا در اوج افتخار جشن خواهد گرفت.

وی به ویژگی‌های شهید ابراهیم هادی اشاره کرد و افزود: شهید ابراهیم هادی در بین شهدای ما بی‌نظیر است که در وصیت نامه خود می‌نویسد «خدایا عشق به امام و انقلاب اسلامی چنان در وجودم شعله ور است که اگر تکه تکه‌ام کند و زیر سخت‌ترین شکنجه‌های قرارم بدهند، امامم را تنها نخواهم گذاشت.»

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پل‌دختر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین دستاورد برگزاری یادواره شهدا دانست و گفت:برگزاری این‌گونه یادواره‌ها در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم مسیر شهادت و انتقال این روحیه به نسل جدید موثر است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار