حجت الاسلام مصلحی:

شهدای روحانی پرچمدار انقلاب و دفاع مقدس در دفاع از ولایت بودند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس شهدای روحانی را پرچمدار انقلاب و دوران دفاع مقدس در دفاع از ولایت عنوان کرد و گفت: در عصر کنونی نیز روحانیت در دفاع از حرم گوی سبقت را ربوده است.
کد خبر: ۳۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ - 11February 2019

شهدای روحانی پرچمدار انقلاب و دوران دفاع مقدس در دفاع از ولایت بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس شب گذشته در مراسم جشن 40 سالگی انقلاب و در یادواره 400 شهید روحانی مازندران که در مسجد جامع نکا برگزار شد، با اشاره به اینکه دهه فجر امسال به واسطه تقارن با ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی داشته است، اظهار داشت: درس ولایتمداری و حضور در صحنه‌ را در منش فاطمی می‌توانیم درک و فهم داشته باشیم و در مسیر اسلام و ولایت و اسلام ناب تا پایان عمر ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.

مصلحی با اعلام اینکه ملت ایران ادامه دهنده راه سالار شهیدان است و در دوران دفاع مقدس منش حسینی شهدای ما را مدیریت کرده است، افزود: شرح صدر شهدا بسیار بالا است و تحمل بالایی در مقابل بسیاری از خرابکاری‌ها و مشکلات جامعه دارند.

وی با اعلام اینکه نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و حضور آنان در سنگر رزم بسیار مغفول مانده است، گفت: انقلاب و نظام با هزینه‌های سنگینی حفظ و امروز به دست ما رسیده است؛ شهدا بدون تعارف اکنون حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و کشور اسلامی ایران را بیمه کردند.

این مسئول شهدای روحانی را پرچمدار انقلاب در دوران دفاع مقدس در دفاع از ولایت عنوان و تصریح کرد: در عصر کنونی نیز روحانیت در دفاع از حرم گوی سبقت را ربوده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه روحانیت در جایگاه مختلف در بالاترین رتبه بوده است، افزود: از هر هزار روحانی 40 شهید تقدیم نظام شده و از افتخار این قشر اثرگذار نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور اکنون دنبال اصلاحات آمریکایی هستند و این جمعیت در دوران صدارت حزب اصلاحات در کشور فعال بودند، تصریح کرد: جوانان باید به ابعاد متعدد انقلاب اسلامی تامل و واکاوی دقیق داشته باشند.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌های کشور دچار اشتباه محاسباتی نشوند، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا در شرایط خاص دنبال دو قطبی بودن در کشور نباشند.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) با مدیریت داهیانه خود مردم را پای کار آورده است و از همه مساجد و تکایا رزمندگان به جبهه‌های جنگ رفتند، افزود: اکنون دستاوردهای دفاعی کشور به حدی رسیده که با قدرت دفاعی خود موشک می‌سازیم.

مصلحی با اعلام اینکه دشمن از حدود 4.5 سال قبل برنامه‌های متعددی برای ایجاد شرایط نابسامان اقتصادی در کشور داشتند، تصریح کرد: یکی از اقدامات استکبار افزایش سر به فلک کشیدن دلار در کشور بوده و در این بین بی‌تدبیری دولتمردان دوچندان شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد نارضایتی عمومی قصد دارد ملت را از نظام بی اعتماد کند، گفت: این تلاش استکبار تا به نتیجه نرسیدن به اهداف شومش تمامی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار