بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ - 11February 2019

بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: دهه مبارک فجر مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی‌عدالتی طاغوت و طاغوتیان است.

این انقلاب الهی که با تاسی از حماسه عظیم حسینی و زینبی و با رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا تشکیل شد، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داد، ملت غیور ایران نیز علیرغم هجمه‌های سنگین و مداوم، تحت رهبری فرزانه مقام عظمای ولایت عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می‌کند.

اکنون در چهلمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیونها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین قرار داده است و بی‌شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است.

همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: امروز جوان مومن و انقلابی با همان روحیه‌ی جوانان اول انقلاب و روحیه‌ی شهیدان و با احساس مسئولیت و شجاعت همچون ستون انقلاب، در مقابل دشمن می‌ایستد و به استقبال شهادت می‌رود، و این معجزه‌ی نظام جمهوری اسلامی است که توانسته این روحیه‌ی فولادین را بازآفرینی کند و استمرار دهد.

امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی، جهانیان بر همبستگی و بصیرت ملت فهیم ایران آگاه هستند و به پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند، بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش‌های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عرصه‌های نوینی در جهان اسلام و نظام بین‌الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.

اکنون ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد بصیرت، همدلی و انسجام  است، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار